بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

امروزه با افزایش استقبال مردم از انواع بازی های ویدئویی، شاهد انواع و اقسام مدل های مختلف این دسته سرگرمی ها هستیم. از طرفی مدت زمان زیادی است که توجه علاقه مندان این گونه بازی ها و به ویژه رده ی سنی نوجوان، به سوی بازی های چند نفره جلب شده است.

موبنا، رکسانا دانیالی – علت پیشرفت بازی های ویدئویی به این سمت و سو نیز کاملا مشخص است. حالت های دو نفره و یا چند نفره به صورت همکاری، نه تنها روند بازی را دلچسب تر می کنند، بلکه روحیه ی کار گروهی و تلاش دست جمعی به منظور پیروزی را قدرت می بخشند. در این مدل بازی ها می توانید در دو تیم مختلف رو در روی یکدیگر به مبارزه بپردازید و یا با همکاری سایر دوستانتان برای برد تلاش کنید. در هر صورت بازی های چند نفره مزایای متعددی دارند که کاربران را به تجربه ی حداقل یکی از آن ها، تشویق می کنند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به محبوب ترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴.


RESIDENT EVIL 5
اگر سابقه ی بازی با کنسول های پلی استیشن را داشته باشید، به احتمال زیاد با این بازی بحث برانگیز که در سال ۲۰۰۹ برای پلی استیشن ۳ وارد میدان شد، آشنایی دارید. اما با گذشت چندین سال از تولید بازی و معرفی پلی استیشن ۴، RESIDENT EVIL 5 در شمار یکی از بهترین بازی های چند نفره قرار گرفته است. به طور کلی ایده اصلی طراحی بازی، اتمام مراحل به کمک بازیکن های دیگر است. در نتیجه اگر به دنبال یک بازی کامل برای جنگیدن با زامبی ها روی زمین هستید، RESIDENT EVIL 5 مناسب ترین گزینه خواهد بود.

بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

 


GUACAMELEE SUPER TURBO CHAMPIONSHIP EDITION
این بازی که مخصوص پلی استیشن ۴ است، بر اساس یک افسانه ی محلی مکزیکی طراحی شده و قابلیت زیادی برای جلب نظر اکثر رده های سنی دارد. بازی نه تنها از اتمسفری هیجان انگیز و مفرح برخوردار است، بلکه می تواند تجربه ای منحصر به فرد از یک سرگرمی تیمی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. GUACAMELEE طیف متنوعی از مکان های مختلف را شامل می شود مانند غار، قایق و حتی کشتی دزدان دریایی! از این رو می توانید به همراه دوستان خود به کشف زوایای پنهان این دنیای بزرگ بپردازید. اگر چندان اهل بازی های اکشن نیستید، توصیه می شود حداقل یک بار هم که شده این بازی را تجربه کنید.

بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)


TOWERFALL ASCENSION
در این بازی شما و دوستتان به عنوان یک تیم دو نفره همکاری نمی کنید بلکه در مقابل یکدیگر قرار می گیرید. TOWERFALL ASCENSION هم اکنون در شمار یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های دو نفره محسوب می شود اما در عین حال حالت اول شخص نیز وجود دارد و به سلیقه ی خود می توانید نوع بازی را انتخاب کنید. رقابت در این بازی بسیار جالب و حتی دشوار است اما توانایی این را هم دارد که شما و دوستانتان را ساعت ها پای صفحه ی نمایش تلویزیون میخکوب کند! به همین دلیل اگر وقت آزاد زیادی دارید این بازی بیشتر توصیه می شود.
بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

 


TRINE 2
TRINE 2 یک بازی شگفت انگیز داستانی و خیالی است که از نظر گرافیک و صداگذاری بسیار مطلوب به نظر می رسد. از طرفی این بازی را به صورت سه نفره نیز می توانید تجربه کنید و هر شخصیت توانایی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. از این رو در یک تیم سه نفره که مهارت های متنوعی را در اختیار دارد، با راحتی بیشتری می توان به سوی پیروزی پیشروی کرد. چنان چه یکی از طرفداران بازی های داستانی و تیمی هستید، TRINE 2 هیجان انگیز ترین پیشنهادی است که می توانید آن را امتحان کنید.
بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

 


ROCK BAND 4
این بازی برای کسانی که علاقه به نواختن موسیقی و تشکیل گروه موسیقی مخصوص خود را دارند، بسیار مناسب خواهد بود. می توانید به همراه دوستان خود این بازی را تجربه کرده و حتی از مدل ۴ نفره ی آن نیز استفاده کنید. ROCK BAND 4 نه تنها یکی از بهترین بازی های چند نفره ی موجود است، بلکه یک سرگرمی مناسب برای تمام رده های سنی نیز به شمار می رود.
بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

 


DIABLO 3
حال به سراغ یکی از کامل ترین بازی های تیمی مخصوص پلی استیشن ۴ می رویم. DIABLO 3 با برخورداری از شخصیت های متنوع، مراحل مختلف و در عین حال دشمنانی که در هر فصل تغییر می کنند، گزینه ای کاملا هیجان انگیز برای تفریح در کنار دوستان و یا خانواده خواهد بود. در مورد هر شخصیت نیز سلاح های مختلفی وجود دارد که سپری کردن مراحل را دلچسب تر می سازند. تنها کافی است فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با همکاری دوستان خود مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید.
بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

 


RAYMAN LEGENDS
RAYMAN LEGENDS را می توان یکی از جذاب ترین بازی هایی به شمار آورد که تاکنون برای پلت فرم های مختلف تولید شده است. نسخه ی پلی استیشن ۴ این بازی، با گرافیک بسیار مطلوب و شخصیت های دوست داشتنی، تجربه ی کاملا متفاوت از یک بازی تیمی را رقم خواهد زد. مراحل متنوع که با مهارت تمام طراحی شده اند، فاکتور مهم دیگری در راستای افزایش جذابیت بازی محسوب می شوند. لازم به ذکر است که نباید فریب ظاهر کارتونی این بازی را بخورید! چرا که یکی از دشوار ترین بازی هایی است که می توانید امتحان کنید. با وجود بالا بودن سطح دشواری بازی، برای کاربر های حرفه ای که به دنبال کمی تنوع و هیجان هستند، RAYMAN LEGENDS قطعا توصیه می شود.

بهترین بازی های چند نفره مخصوص پلی استیشن ۴ (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا