چرخیدن چرخ زیبایی! (+عکس)

چرخ دنده نامی است که خانواده ی صاحب شرکت طراحی کینکت به محصولات خود داده اند؛ محصولاتی که نه تنها در زیبایی ظاهری خود از این اسم بهره می گیرند بلکه از عنصر چرخ دنده برای تغییر سبک زیورآلات از ایستا به پویا استفاده کرده اند.

موبنا – گردن بند ها و انگشتر های ساخت کینکت هم چرخ دنده دارند و هم از این چرخ دنده ها استفاده می کنند! طراح این محصولات خلاقانه یک برادر و خواهر به نام های گلن و ریچل هستند که در نیوجرسی آمریکا زندگی می کنند. به گفته ی آن ها، کینکت به معنای ارتباط و پویایی است.

چرخیدن چرخ زیبایی! (+عکس)

انگشتر چرخدنده از بالاترین کیفیت فولاد ضدزنگ ساخته شده است که ۳۱۶L نام دارد و در ساخت تجهیزات پزشکی از آن استفاده می شود. این انگشتر به خوردگی، خش، رنگ و رو رفتگی و شگستگی مقاوم است و در افرادی مبتلا به آلرژی فلزات واکنش بر نمی انگیزد.

چرخیدن چرخ زیبایی! (+عکس)

هنگام خرید گستره ای از سایز انگشت برای خریدار فراهم می شود تا انتخاب مناسبی داشته باشد. همچنین به دلیل روکش شدن محصولات رنگی به روش PVD، آن ها استحکام و ماندگاری رنگ بالایی دارند. این شرکت همچنین خدمات رنگ آمیزی دوباره محصولات را ارائه می دهد و اگر انگشترتان سایز انگشتتان نبود به رایگان آن را تعویض می کند.

چرخیدن چرخ زیبایی! (+عکس)

انگشتر چرخ دنده در اصل ۲ حلقه خارجی دارد که دور انگشت را می گیرند با چرخاندن آن ها در خلاف جهت یکدیگر، چرخ دنده های داخلی نیز می چرخند. چرخ دنده های گردنبند نیز با اتصال به زنجیر می چرخند. انگشتر در سه رنگ فولادی، طلایی، برنزی و فولادی اسلحه ارائه می شود. انگشتر چرخ دنده ۱۶۵ و گردنبند آن ۱۸۵ دلار قیمت دارد که همراه با هم ۳۳۰ دلار ارائه می شوند.

چرخیدن چرخ زیبایی! (+عکس)

چرخیدن چرخ زیبایی! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا