یک‌سوم کاربران به دنبال خرید «گلکسی اس۸ پلاس»

۲۳.۱۴ درصد از کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند تمایل به خرید گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» دارند و پس از آن ۳۰.۵۱ درصد هم اعلام کردند که خرید «گلکسی اس۸ پلاس» را ترجیح می‌دهند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی بالاخره پرچمدار گوشی‌های سامسونگ با نام «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» عرضه شد.

نکته جالب این است که تا کنون بیشتر پیش‌خریدها برای در اختیار گرفتن این محصول مربوط به مدل بزرگتر یعنی «گلکسی اس۸ پلاس» میشود که نمایشگر ۶.۲ اینچی دارد. به گفته سامسونگ ۸۳ درصد از سطح روی این گوشی هوشمند را نمایشگر آن پوشانده است، بر این اساس می‌توان گفت اندازه نمایشگر «گلکسی اس۸ پلاس» با «گلکسی نوت ۷» برابری می‌کند و البته اندازه بدنه کوچکتر است.

برای آنکه میزان علاقمندی کاربران جهانی به این دو محصول مشخص شود، یک نظرسنجی آنلاین برگزار شد و در آن ۲۴۹۴ نفر از نقاط مختلف جهان شرکت کردند. در پایان نظرسنجی مشخص شد میزان علاقمندی مردم برای خرید «گلکسی اس۸» بیشتر از مدل اس۷ است.

سامسونگ با افزودن ورودی «یو‌اِس‌بی-سی» و نمایشگر بزرگ به این دو گوشی نشان داد که در سال ۲۰۱۷ میلادی محصولات قابل ملاحظه دیگری را هم روانه بازار می‌کند. این دو گوشی قابلیت‌های قابل ملاحظه دیگر از جمله اتوفوکوس برای دوربین سلفی، سیستم امنیتی تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه و … را هم در خود جا داده‌اند.

یک‌سوم کاربران به دنبال خرید «گلکسی اس۸ پلاس»

قیمت پایه برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» سامسونگ ۷۲۰ دلار در نظر گرفته شده است و البته در آمریکا کاربرانی که این محصول را هم‌اکنون پیش‌خرید می‌کنند یک دستگاه هدست واقعیت مجازی «گیِر وی‌آر» را به همراه کارت حافظه میکرو-اِس‌دی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت هم در اختیار می‌گیرند.

با این توضیحات به نظر شما کاربران جهانی «گلکسی اس۸» یا «گلکسی اس۸ پلاس» را به عنوان گوشی هوشمند جدید خود ترجیح می‌دهند؟

بر اساس گزارش مذکور مشخص شد ۲۳.۱۴ درصد از کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند تمایل به خرید گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» دارند و پس از آن ۳۰.۵۱ درصد هم اعلام کردند که خرید «گلکسی اس۸ پلاس» را ترجیح می‌دهند.

همچنین ۴۶.۳۵ درصد کاربران اعلام کردند که فعلا دست نگه می‌دارند تا این گوشی هوشمند وارد بازار جهانی شود و پس از مشاهده نخستین بازخوردها از سور کاربران، تصمیم به خرید آن بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا