«گلکسی نوت ۷» تعمیری بالاخره وارد بازار می‌شود

احتمال می‌رود که مدل اصلاح شده این گوشی با باتری ضعیف‌تر با حجم ۳۰۰۰ یا ۳۲۰۰ میلی‌آمپر به دست کاربران برسد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین فبلت سامسونگ موسوم به «گلکسی نوت ۷» که به بزرگترین شکست این شرکت بزرگ تبدیل شد، یکی از بزرگترین اتفاقات را در تاریخ دستگاه‌های موبایلی جهان رقم زد و به واسطه آتش‌سوزی‌های مکرر خود باعث شد شرکت سازنده همه آنها را از سراسر بازار جهانی جمع‌آوری کند.

با این وجود منابع آگاه امروز اعلام کردند سامسونگ قصد دارد بار دیگر این گوشی هوشمند بزرگ را وارد بازار کند و البته، مدل‌هایی از این گوشی که عرضه می‌شوند تعمیر شده و اصلاح شده هستند.

در این خبرها گفته شده است که سامسونگ در حال تعمیر «نوت ۷» است و به عبارت دیگر می‌توان گفت بدنه اصلی این دستگا‌ه‌ها که وارد بازار می‌شوند یک بار باز شده است. در خبرها آمده است که سامسونگ خود را آماده می‌کند از ماه ژوئن مدل تعمیر شده این گوشی را وارد بازار جهانی کند.

«گلکسی نوت ۷» تعمیری بالاخره وارد بازار می‌شود

خبرگزاری رویترز امروز در یک گزارش مجزا به نقل از مدیران سامسونگ تایید کرد که مدل تعمیر شده «نوت ۷» سرانجام به بازار برمی‌گردد و آزمایش‌های مختلفی که روی آن انجام شده است ثابت می‌کند که این دستگاه و باتری آن هیچ مشکلی ندارد.

شرکت سامسونگ این روزها در حال انجام آخرین بررسی‌ها و تحلیل‌های دقیق روی مدل تعمیر شده «نوت ۷» است تا این بار گوشی مذکور هیچ مشکلی را به همراه نداشته باشد. البته هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی دستگاه مشخص نشده است. ولی احتمال می‌رود که مدل اصلاح شده این گوشی با باتری ضعیف‌تر با حجم ۳۰۰۰ یا ۳۲۰۰ میلی‌آمپر به دست کاربران برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا