حق امتیاز جدید اپل برای ادغام آیفون و مک‌بوک (عکس)

در این طرح جدید اپل یک بخش ویژه برای قرار دادن گوشی هوشمند آیفون روی بدنه لپ‌تاپ در اختیار گرفته است تا کاربران بتوانند با گوشی مذکور قابلیت‌های یک لپ‌تاپ را در اختیار داشته باشند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل به طور کاملا صریح اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای ادغام کردن دو سیستم عامل «مک‌او‌اِس» و «آی‌او‌اس» ندارد. با این وجود خبر مذکور به این معنی نخواهد بود اپل هیچ روشی را برای استفاده همزمان از سخت‌افزارهای مبتنی بر دو پلتفرم مذکور ارایه نمی‌دهد.

همان طور که در جریان هستید شرکت اپل انواع مختلف حق امتیازها را در زمینه‌های مختلف ثبت می‌کند و البته کمتر پیش می‌آید که این حق امتیازها به صورت عملی وارد بازار شوند. این بار یک حق امتیاز جالب و کاربردی توسط اپل به ثبت رسیده است.

حق امتیاز جدید اپل برای ادغام آیفون و مک‌بوک (عکس)

حق امتیاز جدید شرکت اپل به گونه‌ای است که به ساخت یک دستگاه دو کاره مربوط می‌شود که می‌تواند از گوشی هوشمند آیفون پشتیبانی کند تا قابلیت‌های یک دستگاه رایانه را در اختیار کاربران بگذارد.

در این طرح جدید اپل یک بخش ویژه برای قرار دادن گوشی هوشمند آیفون روی بدنه لپ‌تاپ در اختیار گرفته است تا کاربران بتوانند با گوشی مذکور قابلیت‌های یک لپ‌تاپ را در اختیار داشته باشند. آیفون روی این لپ‌تاپ همچنین می‌تواند در قالب یک صفحه لمسی ویژه یا موشواره مورد استفاده قرار بگیرد.

حق امتیاز جدید اپل برای ادغام آیفون و مک‌بوک (عکس)

بخش لمسی در نسل جدید لپ‌تاپ‌های «مک‌بوک پرو» اپل به اندازه گوشی هوشمند «آیفون پلاس» طراحی شده است و از این رو دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که اپل چنین فضایی را روی نسل جدید دستگاه‌های خود در نظر بگیرد که بتواند آیفون را در آن جاسازی کرد.

این بدنه جدید لپ‌تاپ که توسط شرکت اپل طراحی شده است می‌تواند به صورت کاملا مجزا مورد استفاده قرار بگیرد و البته برای آن پردازنده گرافیکی اختصاصی در نظر گرفته شده است. این پوسته لپ‌تاپ از جنس آلومینیوم ساخته شده است و از نظر ظاهری شبیه به سری رایانه‌های «مک‌بوک» است.

حق امتیاز جدید اپل برای ادغام آیفون و مک‌بوک (عکس)

هنوز به درستی مشخص نشده است که اپل برای تولید انبوه چنین محصولی چقدر انگیزه دارد. ولی در مجموع این حق امتیاز توسط شرکت مذکور ثبت شده است تا در صورت نیاز، در آینده علاقمندان به محصولات اپل بتوانند چنین ابزار ویژه‌ای را هم در اختیار داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا