جیب ششم شلوار،‌ راه‌حل کاربردی صاحبان گوشی‌های بزرگ‌ (عکس)

یک شرکت تولیدکننده پوشاک برای شلوارهای جین یک جیب اضافی در نظر گرفته است که مشکل صاحبان گوشی‌های هوشمند بزرگ را حل می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بزرگترین مشکل افرادی که یک دستگاه گوشی هوشمند بزرگ در اختیار دارند این است که نمی‌توانند به راحتی آن را با خود حمل کنند و گوشی را داخل جیب شلوار جین بگذارند. به هر حال اگر تاکنون با این مشکل مواجه نشده‌اید بهتر است یک بار گوشی هوشمند بزرگ را داخل جیب شلوار جین بگذارد تا متوجه شوید چطور اذیت می‌شوید.

راه‌حل این مشکل بسیار ساده است، ولی تا امروز تولیدکنندگان شلوار جین و پارچه‌ای گامی در این زمینه بر نداشته‌اند و فکر به حال صاحبان گوشی‌های هوشمند نکرده‌اند.

جیب ششم شلوار،‌ راه‌حل کاربردی صاحبان گوشی‌های بزرگ‌ (عکس)

شرکت تولیدکننده پوشاک «موجی» که دفتر مرکزی آن در شهر داکوتا آمریکا واقع شده است یک راه حل ویژه و منحصر به‌فرد ارایه کرده است. این شرکت یک جیب ششم برای شلوارهای جین در نظر گرفته است که می‌تواند مشکل صاحبان گوشی‌های بزرگ را حل کند.

این جیب در قسمت پشت شلوار، اندکی بالاتر از جیب پشتی سمت راست واقع شده است. شرکت «موجی» با انجام بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که جیب مذکور جای کافی برای همه گوشی‌های بزرگ را دارد و نکته مهم این است که فرد هنگام نشستن با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود.

جیب ششم شلوار،‌ راه‌حل کاربردی صاحبان گوشی‌های بزرگ‌ (عکس)

این جیب نه تنها باعث می‌شود که فرد به راحتی بتواند گوشی هوشمند بزرگ را با خود حمل کند، بلکه احتمال هر گونه آسیب‌دیدگی هنگام نشستن و بلند شدن را برای گوشی از بین می‌برد.

جیب ششم شلوارهای جین «موجی» به گونه‌ای طراحی شده است که حتی با گوشی‌های هوشمند مجهز به قاب هم سازگاری دارد و به همین خاطر جای هیچ نگرانی را باقی نمی‌گذارد. قرار است به زودی این شلوارهای جین کاربردی وارد بازار جهانی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا