زیبایی در کنار کارایی با هندزفری بلوتوثی HiNICE (+عکس)

اگر شما نیز یکی از طرفداران موسیقی و اهل هنر باشید، قطعا تاکنون هندزفری های مختلفی را برای پیدا کردن بهترین گزینه ی ممکن امتحان کرده اید. امروزه نیز انواع و اقسام این ابزار های کاربردی تولید شده است و مشتری ها حین خرید قدرت انتخاب بیشتری در اختیار دارند.

موبنا، رکسانا دانیالی – اما به نظر شما چه فاکتور هایی یک هندزفری را تبدیل به گجتی همه چیز تمام می کنند؟ آیا تنها کیفیت مهم است و یا به زیبایی ظاهری نیز اهمیت می دهید؟ اگر ظاهر گجتی که استفاده می کنید برایتان مهم است و خانم هم هستید، با ما همراه باشید تا یکی از جذاب ترین هندزفری های تولید شده برای بانوان را معرفی کنیم!
HiNICE نه تنها یک هندزفری با کیفیت است، بلکه گردن شما را به زیبایی گردنبندی سنگی نیز مزین می کند. لازم به ذکر است که می توانید این گجت را به صورت وایرلس و از طریق سیستم بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کنید. HiNICE گجتی خوش ساخت، چند منظوره و در عین حال یک گردنبند زیبا است که با استفاده از سنگ های قیمتی طبیعی طراحی شده است. این سنگ به منظور ایجاد حسی لوکس و مد روز، بار ها صیقل خورده است. از طرفی این هندزفری متفاوت، با استفاده از سنگ های مختلف تولید شده است و می توانید به سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. جواهر به کار رفته در ساخت این مجموعه، آب کاری طلای ۲۴ عیار شده و تمام سیم نیز از جنس پوست گوسفندی است. از این رو HiNICE را به راستی می توان خریدی متفاوت و هیجان انگیز به شمار آورد. حال به سراغ گوشی ها می رویم. این گردنبند سنگی مجهز به یک حفت گوشی با قابلیت اتصال وایرلس از طریق سیستم بلوتوث است که هر کدام صدای موسیقی دلخواه شما را با واضح ترین کیفیت به گوش هایتان می رسانند.
گوشی ها مجهز به سیستم میکروفون از پیش کار گذاشته شده نیز هستند که از این طریق قادر به پاسخ گویی به تماس های ورودی گوشی هوشمند خود خواهید بود. علاوه بر این، حلقه های مغناطیسی استفاده شده در ساخت این مجموعه، هنگامی که با هندزفری کار نمی کنید، آن را فیکس نگه داشته و از گره خوردن سیم ها جلوگیری می کنند. از طرفی باتری قابل شارژ HiNICE، امکان ۶ ساعته ی بهره برداری از هندزفری را بین هر بار شارژ کامل فراهم کرده است.
مجموعه ی هندزفری و گردنبند سنگ طبیعی HiNICE، ۱۲۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا