با اپلیکیشن جیمیل پول جابه‌جا کنید

کاربران اندرویدی از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن جیمیل به صورت مستقیم پول دریافت کنند یا درخواست دریافت پول را به دوستان خود بفرستند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر جزء‌ آن دسته از کاربران اندرویدی هستید که با اپلیکیشن جیمیل پست‌های الکترونیکی خود را ارسال می‌کنید و تمایل دارید بدون استفاده از هر گونه اپلیکیشن مجزا پول جابه‌جا کنید، به زودی آرزوی شما برآورده می‌شود.

به‌روزرسانی جدیدی که گوگل از امروز برای اپلیکیشن جیمیل ارایه کرده است و کاربران اندرویدی می‌توانند از روی فروشگاه اینترنتی «پلِی استور» آن را در اختیار بگیرند این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید پرداخت‌های موبایلی را به مسیج‌های جیمیل ضمیمه کنید.

این قابلیت از سال‌ها قبل برای کاربران جیمیل مبتنی بر وب فراهم شده بود و هم‌اکنون نخستین بار است که کاربران موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که سرویس انتقال پول به کاربران از طریق اپلیکیشن اندرویدی جیمیل فقط به لیست شماره تلفن‌ها و دوستان شما محدود نمی‌شود و حتی قرار نیست طی آن از اطلاعات اپلیکیشن «گوگل والِت» استفاده کنید.

با اپلیکیشن جیمیل پول جابه‌جا کنید

شرکت گوگل در این خصوص توضیح داد: «کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن جیمیل به صورت مستقیم پول دریافت کنند یا درخواست دریافت پول را به دوستان خود بفرستند. این اتفاق بدون نصب هرگونه اپلیکیشن پرداخت موبایلی انجام می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند جیمیل را با حساب بانکی خود تنظیم کنند تا این اتفاق به راحتی انجام شود. این فرآیند به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و کاربران برای جابه‌جایی پول با جیمیل نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای ندارند».

به منظور استفاده از قابلیت جدید کاربران می‌بایست روی گزینه مربوط به ضمیمه کردن فایل که شبیه به گیره کاغذ طراحی شده است کلیک کنند و سپس در مقابل آنکه یک گزینه جدید با عنوان زیر نمایان می‌شود: ارسال پول و درخواست پول. در این بخش می‌توانید میزان پولی که قرار است رد و بدل شود را مشخص کنید و پس از انتخاب فردی که قرار است پول به دستش برسد، کلید ارسال را بزنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا