ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی (+عکس)

این چراغ ها برای تضمین برابر رسیدن نور به همه جای گیاه به آرامی دور گیاه می چرخند و تداعی کننده چرخش خورشید در آسمان روز هستند.

موبنا – نام “ویریده” که از نام لاتین رنگ سبز گرفته شده است، مربوط به مجموعه طراحی هایی می شود که دو عنصر زیبایی طبیعی را با هم دارند: نور و طبیعت.

لامپ و گیاه سال ها در خانه ها وجود داشته اند اما همیشه از هم جدا بوده اند؛ گیاهان، برای زندگی در محیط های بسته، نیاز به نور طبیعی دارند که از پنجره ها داخل می شود، و مقدار و کیفیت این نور همیشه انتخاب گیاه مناسب برای محیط هر خانه را محدود می کند.
اما، در طراحی های داخلی مدرن، نور همیشه کافی نیست؛ در حالی که پیشرفت تکنولوژی نور مصنوعی امروزه به ما اجازه می دهد بدون استفاده از کمترین انرژی اشعه خورشیدی گیاه پرورش دهیم.

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی (+عکس)
“ویریده دوس” دو پنل LED دارد که در زاویه های مختلفی قرار گرفته اند و یک ظرف پهن دارد که برای تامین خاک مورد نیاز گیاهان طراحی شده است.

 

مجموعه ویریده نور خانه و حیات سبز گیاهان را در یک طراحی ترکیب می کند. مجموعه از سه مدل مختلف تشکیل شده است که هر کدام برای یک تیپ فیزیکی خاص از گیاهان طراحی شده اند. همه آن ها یک یا بیشتر از پنل های LED دارند که نور آن برای محیط داخلی و همچنین رشد گیاه مناسب است. علاوه بر این، لامپ های LED آن به گونه ای طراحی شده اند که در تناوب های مختلفی همانند شب و روز روشن و خاموش شوند تا اطمینان دهند هر گلدان گیاه میزان کافی نور دریافت می کند.

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی
ظرف نگه دارنده گیاهان به آرامی دور خود می چرخد تا به تمام قسمت های گیاهان نور برابر و کافی برسد

 

برای گیاهانی که خاک بیشتری نیاز دارند، ویریده دوس دو پنل LED با درجات مختلف قرار گیری و ظرفی پهن تر دارد که خاک بیشتری در خود جای می دهد؛ همچنین این طراحی هوشمند به مرطوب کننده اولتراسونیک هوا مجهز است.

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی
مرطوب کننده اولتراسونیک هوا در مدل “ویریده دوس”

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی
“ویریده ترس” برای گیاهانی مثل پیچک که از سطوح آویزان می شود طراحی شده است

 

مدل “ویریده ترس” سه پنل LED دارد که از زوایای مختلف در ارتفاعات مختلف، رو به پایین و بالا ایستاده اند؛ این چراغ ها برای تضمین برابر رسیدن نور به همه جای گیاه به آرامی دور گیاه می چرخند و تداعی کننده چرخش خورشید در آسمان روز هستند.

 

“ویریده اونو” سومین مدل از این مجموعه است که یک پنل LED ثابت و بزرگ دارد و برای گیاهانی که به خاک ناچیزی احتیاج دارند طراحی شده است، و گیاه در آن رطوبت و مواد مورد نیاز خود را از هوا می گیرد.

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی

ترکیب چراغ و تزیینات طبیعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا