سفر با چمدان هوشمند! (+عکس)

در میان طیف وسیع وسایل تکنولوژیکی که هر روزه طراحی و تولید می شوند، این بار به سراغ ابزاری کاملا متفاوت و در عین حال بسیار کاربردی خواهیم رفت. شاید چیز های زیادی در مورد چمدان های هوشمند شنیده باشید.

موبنا، رکسانا دانیالی – اما آیا به نظرتان واقعا می توانند مفید واقع شوند؟ اگر شما نیز یکی از طرفداران پیشرفت تکنولوژی باشید، قطعا از همراه داشتن یکی از این دست چمدان ها هیجان زده خواهید شد. چمدان های هوشمند علاوه بر این که فضا هایی در ابعاد مختلف برای حمل لوازم شما در اختیارتان قرار می دهند، ویژگی های خاص دیگری نیز دارند که استفاده از آن ها را دلچسب خواهد کرد. در ادامه یکی از جالب ترین و با کیفیت ترین این گونه چمدان ها را معرفی خواهیم کرد.
چمدان ردی اسمارت (Ready smart) برای آن دسته افرادی که زیاد سفر می کنند، ابزاری بسیار کاربردی بوده و مزایای زیادی به همراه دارد. این چمدان حرفه ای ۵۵ x 36 x 23 سانتی متر ابعاد و ۳.۸ کیلوگرم وزن دارد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، از نظر شکل ظاهری ردی اسمارت در کمال سادگی، ظرافت و مدرنیته طراحی شده است. از طرفی چمدان در سه رنگ متنوع تولید شده است که این موضوع امکان انتخابی راحت تر را در اختیار مشتری ها قرار خواهد داد. ردی اسمارت از آلومینیوم درجه ی هواپیما و پلی کربنات به منظور استحکام بیشتر ساخته شده است که وزن آن را نیز چندان بالا نبرد.
حال به مقوله ی مهم ظرفیت و جای چمدان می رسیم. ردی اسمارت تا ۳۸ لیتر فضای داخلی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید با خیال راحت لوازم خود را داخل آن جای دهید. قسمتی نیز وجود دارد که به وسیله ی آن می توانید کیف و یا کت خود را به راحتی حمل کنید. چرخ ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای داشته و دسته هم از جنس آلومینیوم و قابل تنظیم است. نکته ی جالب این است که می توانید چمدان را از طریق سیستم بلوتوث به صورت وایرلس به گوشی هوشمندتان متصل کنید. این اتصال از فراموش کردن چمدان و جا گذاشتن آن جلوگیری به عمل می آورد. سیستم وزن سنج ردی اسمارت نیز شما را از پر کردن بیش از حد چمدان مطالع می سازد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این چمدان هوشمند، مجهز بودن آن به یک پاوربانک قابل جداسازی است که می تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند. مورد بعدی امنیت ردی اسمارت است که اصلا نیازی به نگرانی در این باره نخواهد بود.
چمدان هوشمند ردی اسمارت ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا