هاوربرد جان دختربچه ۳ ساله را گرفت (+عکس)

مدیر عملیات اطفا حریق به نقط از خانواده کودک توضیح داد برخورد یک دستگاه هاوربُرد عامل اصلی این آتش‌سوزی و کشته شدن دختر ۳ ساله بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های محلی، در شهر پنسیلوانیای آمریکا یک دختربچه ۳ ساله به دنبال آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و مقامات مسؤول اعلام کردند این آتش‌سوزی به دلیل برخورد یک دستگاه هاوربٔرد ایجاد شد.

«چارلز دومینیک» یکی از اعضای خانواده این بچه در گفت‌وگو با خبرگزاری «پِن لایو» گفت: «این اتفاق به دلیل برخورد هاوربُرد صورت گرفت».

هاوربرد جان دختربچه ۳ ساله را گرفت (+عکس)

این طور که رسانه‌ها اعلام کردند، جمعه شب گروه آتش‌نشانی طی یک ماموریت ویژه برای خاموش کردن حریق خانه‌ای واقع در منطقه هریسبورگ در پنسیلوانیا اعزام شدند. «برایان اینترلاین» مدیر این گروه آتش‌نشانی گفت: «این ساختمان به طور کامل در آتش می‌سوخت و قربانیان زیادی داخل آن گیر کرده بودند که به سرعت عملیات نجات آنها آغاز شد».

نوشته های مشابه

هاوربرد جان دختربچه ۳ ساله را گرفت (+عکس)

به گفته اینترلاین، بر اثر شدت و گستردگی حریق یکی از ساکنان ساختمان از روی پشت‌بام به پایین پرید. یک زوج جوان نیز در این ساختمان مستاجر بودند و کودک سه ساله آنها بر اثر شدت جراحت ناشی از آتش‌سوزی جان خود را از دست داد. سه نفر دیگر که دو تن از آنها کودک هستند هم در شرایط نامناسبی به‌سر می‌برند.

هاوربرد جان دختربچه ۳ ساله را گرفت (+عکس)

مدیر عملیات اطفا حریق به نقط از خانواده کودک توضیح داد برخورد یک دستگاه هاوربُرد عامل اصلی این آتش‌سوزی و کشته شدن دختر ۳ ساله بود. مدت کوتاهی پس از آنکه هاوربُرد با خانه برخورد کرد منفجر شد و شعله‌های آن همه نقاط ساختمان را به آتش کشید.

هاوربرد جان دختربچه ۳ ساله را گرفت (+عکس)

هاوربرد نسل جدیدی از دستگاه‌های الکتریکی محسوب می‌شود که شبیه به یک اسکوتر برقی است و برای حمل افراد روی زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دو چرخ و یک صفحه ثابت دارد که فرد می‌تواند روی آن بایستد و روی سطح زمین حرکت کند.

هاوربرد جان دختربچه ۳ ساله را گرفت (+عکس)

لازم به ذکر است از مدت‌ها قبل نگرانی‌های فراوان در مورد امنیت هاوربرد و احتمال آتش‌سوزی آنها وجود داشت. تا کنون چندین گزارش مبنی بر آتش‌سوزی هاوربردها ثبت شده است که کارشناسان علت اصلی این مسئله را باتری به کار رفته در این دستگاه می دانند. سال گذشته یک خانواده ساکن در شهر «تِنِسی» آمریکا پس از برخورد هاروبرد و خراب شدن خانه‌‌شان از شرکت آمازون شکایت کردند.

لازم به ذکر این روزها بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی حمل هاوربردها را ممنوع کرده‌اند. در سال ۲۰۱۶ میلادی کمیسیون امنیت محصولات مصرفی آمریکا فعالیت ۱۰ کارخانه تولیدکننده هاوربرد را متوقف کرد و طی آن هزاران دستگاه هاوربرد از بازار این کشور جمع‌آوری شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا