بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)

گوپرو شرکتی آمریکایی است که در زمینه ی طراحی و تولید دوربین های با کیفیت و همگام با پیشرفت تکنولوژی فعالیت دارد. این کمپانی در سال ۲۰۰۲ توسط نیک وودمن در کالیفرنیا تاسیس شد.

موبنا، رکسانا دانیالی -اما آن چه که سبب موفقیت فوق العاده ی گوپرو در فروش دوربین هایش شد، امکان استفاده ی گسترده از آن ها در هر محیطی فارغ از رعایت نکات ایمنی که برای سایر دوربین های دیجیتال مهم است، بود. به ویژه اگر یک ورزشکار حرفه ای باشید، به کمک دوربین های کمپانی گوپرو می توانید از فعالیت های ورزشی خود هنگامی که دوچرخه سواری، قایق رانی و یا اتوموبیل رانی می کنید، فیلم و عکس بگیرید. علاوه بر این کیفیت بالای دوربین ها با قابلیت فیلم برداری اچ دی، پوشش ضد آب، اتصال به گوشی هوشمند از طریق وای فای و ابعاد جمع و جور فاکتور هایی هستند که در جلب نظر خریداران نقش موثری ایفا می کنند. در ادامه چند مورد از بهترین و پر مصرف ترین لوازم جانبی دوربین های گوپرو را معرفی خواهیم کرد که لذت استفاده از این دوربین های شخصی را دو چندان خواهند کرد.


GoPro Chesty
این مورد همان طور که از نامش نیز پیداست، وسیله ای است که به ناحیه ی قفسه ی سینه متصل شده و از این طریق تجربه ی آسان تری در ضبط ویدئو های با کیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد. GoPro Chesty به راحتی قابل استفاده است ضمن آن که پوشیدنش هیچ گونه مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند و برای فیلم برداری از فعالیت هایی نظیر نواختن پیانو و یا دوچرخه سواری بسیار مناسب به نظر می رسد و ضبط ویدئو از قلب کاربر امکان پذیر می شود. از این رو اگر اهل موسیقی و یا ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری هستید که نیاز به هر دو دستتان خواهید داشت، استفاده از این وسیله راحتی زیادی را بریتان به ارمغان می آورد.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Polar Pro GoPro Filter 3-Pack
اگر به کیفیت عکس هایی که می گیرید اهمیت زیادی می دهید، تهیه این فیلترهای سه بسته ای بسیار ضروری خواهد بود. در این بسته ها، لنز ها و فیلتر های مختلفی با کارایی های متنوع در اختیار شما قرار داده می شود. یکی از این فیلتر ها تحت عنوان فیلتر قطبش دهنده، برای فیلم برداری اطراف آب و برف بسیار مناسب است. فیلتر بعدی فیلتری خنثی است که با کاهش سرعت شاتر می تواند عکس هایی با وضوح بالا و شفاف ثبت کند. یک لنز ماکرو هم برای استفاده در فیلم برداری از نزدیک در نظر گرفته شده است.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Mule Mount for GoPro
اگرچه ممکن است این وسیله در نگاه اول بسیار ساده باشد اما بسیار هوشمندانه طراحی شده است. ضمن این که پلاستیکی بوده و وزن پایینی دارد، می توانید دوربین گوپرو ی خود را روی آن نصب کرده و روند عکاسی و فیلم برداری را با سهولت بیشتری انجام دهید.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Knog Qudos Action Video Light for GoPro
این مورد یکی از تجهیزات حرفه ای است که هر کاربری باید آن را در لوزامش همراه خود داشته باشد. اگر بخواهید پس از غروب آفتاب فیلم برداری و یا عکاسی کنید، به این وسیله نیاز خواهید داشت چرا که می توانید تصاویری با وضوح بالا ثبت کند. نور فراهم شده توسط این مورد، ضد آب بوده و تا ۴۰ متر برد دارد. همچنین می تواند میزان این روشنایی را از ۷۰ تا ۴۰۰ لومن به دلخواه تنظیم کرد. با برخورداری از باتری قابل شارژ و گیره مخصوص که می توان دوربین را بر آن نصب کرد دیگر نیازی به خرید لوازم جداگانه و اضافه نخواهید داشت.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Trace Action Sports Tracker
این مورد که در واقع یک ردیاب است، نه تنها استفاده ی راحتی دارد بلکه می تواند بسیار هم مفید واقع شود. دستگاه مجهز به یک سیستم جی پی اس ساده است که با هر مدل دوربینی از کمپانی گوپرو سازگاری دارد. می توانید این دستگاه را روی تخته ی موج سواری و یا اسکی نصب کرده تا در تمام طول مسیر، موقعیت مکانی شما را ثبت کند و گزارش دهد. علاوه بر این قابلیت ویرایش خودکار فیلم ها نیز وجود داشته و دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای ویرایش فیلم ها نخواهد بود.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Joby Action Clamp and Locking Arm
Joby از جمله لوازم جانبی پر کاربرد و محبوب برای دوربین های کمپانی گوپرو است که فیکس کردن دوربین، امکان هرگونه لرزشی را از بین برده و به ثبت تصاویری واضح و شفاف کمک می کند. این وسیله در کمال سادگی، بسیار خلاقانه طراحی شده است. حتی می توانید میزان فیکس شدن دوربین و زاویه قرار گیری آن را نیز تنظیم کنید. با توجه به امکاناتی که Joby در اختیارتان قرار می دهد، یکی از بهترین ابزار های موجود است.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Removu R1
Removu R1 روی مچ دست نصب شده و همانند یک نمایش گر عمل می کند. در واقع می توانید یک کنترل وایرلس کامل بر گوپرو ی خود داشته باشید. حتی می توان آن را بر دسته ی دوچرخه و یا هر جای دیگری به منظور دید بهتر نصب کرد و از طریق آن قادر به تغییر هر گونه تنظیمات مد نظر خود در مورد دوربین گوپرو خواهید بود. از این رو توصیه می شود به همراه دوربین، حتما یکی از این دسته لوازم های جانبی نیز خریداری کنید.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


PanaVise Action Grip 3-N-1 Suction Cup Camera Mount Kit
با استفاده از این ابزار هر کاربری می تواند دوربینش را در وضعیت دلخواه به صورت کامل محکم فیکس کرده و با خیال راحت به ثبت عکس و فیلم بپردازد. از ویژگی های خوب این مورد، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن بوده که به شما اجازه ی قرار دهی دوربین در هر سطحی از جمله بیرون خودرو، صخره، سنگ و یا تمام وسایلی که سطح صاف دارند را می دهد.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


GoPro 3-Way
از این ابزار به طریقه های مختلفی می توان استفاده کرد. برای مثال می توان آن را باز کرد و برای عکاسی سلفی و یا عکس برداری از سوژه ای که دور است بهره برد. همچنین می توانید آن را جمع کرده، به راحتی در دستتان و از خودتان فیلم برداری کنید.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)


Jaws Flex Clamp
اکنون به پر کاربرد ترین لوازم جانبی گوپرو در این لیست می رسیم. این وسیله که یکی از با کیفیت ترین تجهیزات ساخته شده برای دوربین های اکشن گوپرو است، می تواند دوربین را در هر وضعیتی که دوست داشته باشید، قرار دهد. گیره ی این مورد با قابلیت کشسانی بین ۰.۲۵ تا ۲ اینچ قطر دارد و می توانید گردن آن را در ارتفاع مد نظر خود تنظیم کنید. هزینه آن نیز حدود ۵۰ دلار است. لازم به ذکر است که این گیره ی انعطاف پذیر با تمام مدل های دوربین های کمپانی گوپرو همخوانی خواهد داشت.

بهترین لوازم جانبی گوپرو (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا