گوگل «هنگ‌اوتس» را به دو قسمت تقسیم کرد

اپلیکیشن مخصوص کنفرانس‌های ویدیویی از این پس با نام «هنگ‌اوتس میت» معرفی می‌شود و اپلیکیشن مخصوص پیام‌رسانی و گفت‌وگو هم «هنگ‌اوتس چَت» نامگذاری شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل به منظور تثبیت جایگاه اپلیکیشن ارتباطی خود موسوم به «هنگ‌اوتس» تصمیم‌های جدید اتخاذ کرد و به موجب آن ابزار کاربردی مذکور که از زمان تولد آن چهار سال می‌گذرد را به دو نیم تقسیم کرد.

با این اتفاق اپلیکیشن مخصوص کنفرانس‌های ویدیویی از این پس با نام «هنگ‌اوتس میت» معرفی می‌شود و اپلیکیشن مخصوص پیام‌رسانی و گفت‌وگو هم «هنگ‌اوتس چَت» نامگذاری شده است که در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌گیرد و مشابه آن برای کاربران خانگی اپلیکیشن‌های «الو» و «دیوُ» گوگل عرضه شده است.

اپلیکیشن «میت» که به منظور کاهش هرچه بیشتر مشکلات در جریان ملاقات‌های سازمانی راه‌اندای شده است و برقراری کنرانس‌های صوتی و تصویری را آسان می‌کند، هم‌اکنون به صورت عمومی عرضه شده است. اپلیکیشن «هنگ‌اوتس چَت» که به صورت مستقیم با ابزارهای کاربردی «اِسلک» و «مایکروسافت تیمز» رقابت دارد، هم‌اکنون در قالب نسخه بتا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و گوگل آن را در مرحله آزمایشی پیش می‌برد.

گوگل «هنگ‌اوتس» را به دو قسمت تقسیم کرد

لازم به ذکر است گوگل از زمانی که «هنگ‌اوتس» را معرفی کرد تلاش فراوان داشت تا آن را به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی سازمانی به همگان معرفی کند و البته این ابزار پیش از عرضه «الو» و «دیو» گوگل وارد بازار شده بود. شرکت گوگل برای سال‌های طولانی در زمینه توسعه ابزارهای ارتباطی و پیام‌رسان مشکلات فراوانی را پیش روی خود می‌دید و هرگز نتوانسته بود در این زمینه موفقیت قابل ملاحظه‌ای به دست آورد.

گفته می‌شود شرکت گوگل هم‌اکنون دست‌کم ۹ اپلکییشن پیام‌رسان را در اختیار دارد که با نام‌های «هنگ‌اوتس میت»، «هنگ‌اوتس چت»، «گوگل مسنجر»، «گوگل چَت»، «گوگل وُیس»، «جایب»، «الو»، «دیو» و «اسپِیسِز» شناخته می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا