کیف آیپد پرو؛ ترکیبی از پشم و چرم (+عکس)

این بار سری به دنیای تبلت های هوشمند زده و یکی از بهترین کیف های دست ساز تولید شده برای آیپد پرو را معرفی خواهیم کرد. بسیاری از کاربران تبلت های کمپانی اپل، استفاده از کیف های محافظ را به انواع قاب های موجود ترجیح می دهند.

موبنا، رکسانا دانیالی – در این میان کیف های دست ساز از جایگاه کاملا متفاوتی برخوردار بوده و البته با استقبال بیشتری نیز از جانب مردم رو به رو می شوند. از این رو در ادامه یکی از خوش ساخت ترین کیف های دست ساز مخصوص آیپد پرو را معرفی می کنیم.
با استفاده از این کیف دست ساز که تلفیقی از پشم و چرم طبیعی است نه تنها به خوبی می توانید از آیپد خود محافظت کنید، بلکه جیبی اضافه برای قرار گیری وسایل جانبی در نظر گرفته شده است که کارایی زیادی خواهد داشت. این کیف در دو مدل ۱۲.۹ و ۹.۷ اینچی طراحی و تولید شده است که در عین ظرافت، استحکام مناسبی را برای محافظت از دستگاه فراهم می کند. در قسمت جیب اضافه که کمی پیش تر اشاره شد، می توانید شارژر، پول، کارت های بانکی و یا وسایل ضروری مورد نیاز خود را قرار دهید. استفاده از چرم اصل ایتالیایی در ساخت کیف، ظاهر کلاسیک بی نظیری را به آن بخشیده است.
آیپد کاملا داخل کیف فیکس شده و از ضربات و خط و خش بر صفحه حین حرکت جلوگیری می شود. علاوه بر این، دستگاه به صورت افقی درون کیف قرار می گیرد و می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. شکاف کوچکی برای استفاده از جک صوتی دستگاه تعبیه شده است که امکان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان را بدون نیاز به درآوردن آیپد از داخل کیف به شما خواهد داد.
کیف دست ساز آیپد پرو از جنس چرم و پشم در دو مدل به قیمت ۵۳ و ۷۷ دلار قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا