معرفی بازی Dr. Driving 2؛ سلطان جاده ها

بازی های مشابه Dr. Driving حکم همان انسانی را دارند که می خواهد چندین هندوانه را با هم بلند کند. ارائه یک مجموعه از مکانیزم های مختلف گیم پلی ریسک خیلی بزرگی است اما وقتی که جواب می دهد، طعم موفقیت را به توسعه دهنده می چشاند؛ جای استفاده از خلاقیت، سازندگان با ترکیب المان های گوناگون سعی می کنند تا بازیکن ها را ساعت ها پای ساخته هایشان بکشاند. Dr. Driving را هم می توانیم یکی از بازی های خوب همین دسته بنامیم.

موبنا – استودیوی SUD Inc که حالا برای خودش برندی شده و تنها اسم «Dr» روی یکی از عناوینش کافیست تا شاهد دانلودهای میلیونی آن باشیم، با Dr. Driving پکیجی «سرگرم کننده» از سبک اتوموبیل رانی/شبیه سازی را به بازیکن ها هدیه داد. حالا نزدیک به یک هفته از عرضه قسمت دوم این اپلیکیشن گذشته و توسعه دهنده با همان سیاست قبلی می خواهد بازیکن ها را جذب کند. اما آیا روش های SUD Inc بعد از نزدیک به ۴ سال همچنان نتیجه می دهند؟

معرفی بازی Dr. Driving 2؛ سلطان جاده ها

امیدواریم با آپدیت های بعدی، توسعه دهنده نماهای بیشتری [مثلا دوربین با فاصله زیاد از ماشین] را به ساخته خود اضافه کند.

جواب به این پرسش کاملا بستگی به شما خواهد داشت. ممکن است Dr. Driving 2 را عنوانی جذاب خوانده و اوقات فراغت خود را با آن بگذرانید یا طی مقایسه جدیدترین ساخته SUD Inc با بازی های مشابه، بخش های گوناگون این اپلیکیشن را «انقضا یافته» بخوانید. از دیدگاه گیم پلی، Dr. Driving 2 را می توانیم یکی از استاندارد ترین بازی هایی بنامیم که به ترکیب چندین مکانیزم روی آورده اند.

مشابه اپلیکیشن قبلی، اینجا هم شما با هدف های مختلفی همانند پارک ماشین یا حرکت طی شرایط خاصی مواجه هستید و باید با استفاده از ماشینی که گرفتید آن ها را به پایان برسانید. اما برای چه استاندارد؟ جدا از گستردگی فعالیت هایی که انجام می دهید، جایگذاری درست این اهداف و افزایش مناسب سختی مرحله ها موجب شده تا خیلی کم احساس خستگی کنید. همچنین چون مرحله ها کوتاه هستند و محدودیت زمانی دارید، بنابراین گیم پلی معمولا از ریتم نمی افتد.

معرفی بازی Dr. Driving 2؛ سلطان جاده ها

برای ارتقا ماشین ها، ابتدا باید کارت های متناسب بخش هایی که می خواهید بهبود ببخشید را پیدا کنید. این کارت ها بعد از انجام ماموریت ها به دست می آیند.

اما می دانید نقطه ضعف Dr. Driving 2 کجاست؟ پیشرفت های گرافیکی آن به چشم نمی آیند و اصلا توانایی رقابت با اپلیکیشن های مشابه کنونی را نخواهد داشت. کمبود زیاد منطقه های گوناگون، رنگ بندی نه چندان خوب و طراحی ضعیف آبجکت ها همگی شاهدی برای این مسئله هستند. حتی برای گیم پلی هم مشکلاتی همانند پویایی کم منطقه برای بعضی قسمت ها را میبینیم اما با توجه به المان های مثبت، به سادگی می توانید آن ها را نادیده بگیرید.

بنابراین برای تجربه اپلیکیشنی با گرافیک بالا دست به دانلود Dr. Driving 2 نزنید. همانند قسمت ابتدایی، مهمترین هدف SUD Inc ارائه یک گیم پلی خوب با حجم کم به بازیکن ها بوده که توسعه دهنده به بهترین حالت ممکن هم ایده خود را به مرحله اجرایی رسانده است. پس حرف های خود را اینگونه به پایان می رسانیم؛ بازیکن هایی که خواهان یک مجموعه مناسب از مکانیزم های مختلف سبک شبیه سازی/اتوموبیل رانی هستند، Dr. Driving 2 را از دست ندهند.

Dr. Driving 2
  • Dr. Driving 2
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: SUD Inc
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۴۴.۹ / ۱۷ مگابایت
 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا