اسپیکر بلوتوثی B&O Play Beolit 17 (+عکس)

برای بسیاری از کاربران دستگاه های الکترونیک از جمله گوشی ها و تبلت های هوشمند، بهره مندی از اسپیکری که بتواند به بهترین نحو ممکن پاسخ گوی نیاز های مورد نظر آن ها باشد، ضروری خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – البته این نیاز ها از هر فرد به فرد دیگر کاملا متفاوت است. برای مثال عده ای به زیبایی ظاهری اهمیت می دهند، برای دسته ای دیگر تنها کارایی و کیفیت مهم است و برخی خواستار هر دو این ها با هم هستند. از این رو انتخاب اسپیکری که بتواند به تمامی این موارد پاسخ دهد، ممکن است کمی دشوار شود. در ادامه یک اسپیکر بلوتوثی خوش ساخت و زیبا را معرفی خواهیم کرد که از نظر کیفیت نیز چیزی کم است رقبای موجود در بازار ندارد. با ما همراه باشید.
Beolit 17 از جدید ترین محصولات برند B&O Play بوده که برای کاربران مشکل پسند ساخته شده است. این اسپیکر وایرلس بلوتوثی، چه از نظر مواد به کار رفته در ساخت آن و چه از منظر کیفیت صدا بسیار قانع کننده است و می تواند پاسخ گوی همه ی نیاز های افراد علاقه مند باشد. Beolit 17، ۹.۰۵ x 7.4 x 5.3اینچ ابعاد و ۵.۷ پوند وزن دارد. طراحی ظاهری اسپیکر مدرن و زیبا بوده و در دو رنگ مختلف با سلیقه های متفاوت هم خوانی خواهد داشت. شبکه آلومینیومی به کار رفته در ساخت دستگاه نیز استحکام مناسبی به آن بخشیده است. ویژگی دیگر Beolit 17، وجود بندی چرمی است که حمل آن را بسیار راحت تر کرده است.
اسپیکر را می توانید از طریق تکنولوژی بلوتوث به صورت وایرلس به گوشی هوشمند خود متصل کنید و از طریق اپ موبایلی مخصوص آن موسیقی مورد علاقه خود را برای پخش انتخاب کرده و یا آن را در حالت خودکار قرار دهید که به این وسیله شما را در ساعت مقرر شده از خواب بیدار می کند. باتری قابل شارژ دستگاه امکان پخش ۲۴ ساعته ی موسیقی پس از هر بار شارژ کامل را فراهم کرده است.
اسپیکر بلوتوثی B&O Play Beolit 17، ۴۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا