دوچرخه الکتریکی ولتا (+عکس)

اگر به تکنولوژی و وسایل حمل و نقل از نوع الکتریکی علاقه مند باشید، قطعا از دوچرخه های الکتریکی نیز استقبال خواهید کرد. سواری بر این دسته از دوچرخه ها تجربه ای کاملا متفاوت را برایتان رقم خواهد زد ضمن آن که می توان برخی از مدل های آن ها را توسط اپ مخصوص شان هم کنترل کرد.

موبنا، رکسانا دانیالی – در ادامه یکی از خوش ساخت ترین دوچرخه های الکتریکی با قابلیت تنظیم به وسیله ی برنامه ی موبایلی تحت عنوان “ولتا” را معرفی خواهیم کرد.
ولتا یک دوچرخه ی الکتریکی خوش ساخت و با کیفیت است که ۳۵ پوند وزن دارد. از نظر طراحی ظاهری نیز در کمال سادگی، زیبا بوده و برای استفاده در شهر مناسب است. علاوه بر این وزن کم دوچرخه امکان حمل و نقل آسان آن را در اختیار مشتری قرار می دهد. بدنه ی ولتا از جنس آلومینیوم است که استحکام خوبی به دوچرخه بخشیده. این دوچرخه مجهز به یک موتور ۲۵۰ واتی و باتری لیتیم یون ۲.۹ آمپری است که به واسطه ی آن می توانید مسافت ۶۵ کیلومتر را با حداکثر سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت طی کنید. چراغ ال ای دی کار گذاشته شده در قسمت جلوی دوچرخه، امکان سواری ایمن تر در شب را فراهم کرده است.
سیستم جی پی اس ولتا، به صورت ۲۴ ساعته از دوچرخه شما محافظت کرده و از طریق گوشی هوشمند خود می توانید همیشه از مکان آن مطلع باشید در نتیجه احتمال به سرقت رفتن دوچرخه به حداقل می رسد. اپ مخصوص دوچرخه حتی میزان کالری سوزانده شده و تعداد سواری هایی که داشته اید را نیز نشان می دهد. سبد نصب شده بر ولتا یکی دیگر از امکانات آن است که به شما اجازه ی حمل خرید هایی که می کنید را می دهد.
دوچرخه ی الکتریکی ولتا، ۱۳۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا