هدفون بی‌سیم جاسازی شده در کلاه ایمنی مخصوص اسکی (+عکس و فیلم)

در این طراحی ویژه هدفون به گونه‌ای داخل کلاه ایمنی مخفی شده است که مشخص نمی‌شود و در عین حال همه قابلیت‌های مورد نیاز فرد را در اختیار او می‌گذارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از علاقمندان به ورزش‌های زمستانی بزرگترین مشکل خود را برقراری تماس تلفنی حین پوشیدن کلاه و دستکش مخصوص اسکی می‌دانند. ولی «یونیت ۱» این مشکل را برای همیشه حل کرده است. این شرکت اسپانیایی هدفون ویژه و کلاه ایمنی مخصوص ورزش اسکی ارایه کرده است که طراحی یکپارچه را شامل می‌شود و مشکل مربوط به کیت صوتی یا هدفون‌های کنونی را برطرف می‌کند. هدفون‌های کنونی معمولا به سختی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و احساس خوشایندی را برای او ایجاد نمی‌کنند. این نوع طراحی باعث می‌شود فرد حین انجام فعالیت‌های ورزشی با مشکل مواجه شود.

هدفون بی‌سیم جاسازی شده در کلاه ایمنی مخصوص اسکی (+عکس و فیلم)

محصول جدیدی که شرکت مذکور ارایه کرده است «ساندشیلد» نام دارد و آخرین و پیشرفته‌ترین کلاه ورزشی محسوب می‌شود که به هدفون بی‌سیم داخلی مجهز شده است که البته کاربر می‌تواند هدفون را از داخل آن خارج کند و به صورت مجزا مورد استفاده قرار دهد. این دستگاه به ورزشکاران امکان می‌دهد تا حین انجام فعالیت‌های مختلف از جمله اسکی به راحتی موسقی مورد علاقه خود را گوش دهند، تماس صوتی برقرار کنند و به هیچ گونه هدفن سیم‌دار یا گوشی هوشمند نیاز نداشته باشند.

«ساندشیلد» در مرحله‌ای به سر می‌برد که نمونه اولیه آن ساخته شده است و شرکت «یونیت ۱» طرح خود را در مرکز «ایندیِگوگو» ارایه کرد است تا با جذب سرمایه‌گذار بتواند آن را به تولید انبوه برساند. این کلاه هوشمند یک دکمه اصلی و کلیدهای کنترلی مخصوص کم و زیاد کردن صدا را در خود جا داده است و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا حتی زمانی که دستکش‌های ضخیم مخصوص اسکی را هم پوشیده‌اید، بتوانید تماس صوتی برقرار کنید یا به موسیقی دلخواه گوش دهید. شرکت «یونیت ۱» به صورت تخصصی رابط کاربری مخصوص این کلاه ایمنی را طراحی کرده و طراحی آن را به گونه‌ای انجام داده است که وقتی کلاه را روی سر خود می‌گذارید هدفون آن دیده نمی‌شود. این هدفون هر بار که شارژ می‌شود قادر است تا ۱۶ ساعت بدون مستمر و بدون نیاز به شارژ مجدد موسیقی پخش کند و البته از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث با دستگاه موبایلی ارتباط برقرار می‌کند.

نوشته های مشابه

هدفون بی‌سیم جاسازی شده در کلاه ایمنی مخصوص اسکی (+عکس و فیلم)

فضای داخلی کلاه ایمنی از نوعی فوم ویژه ساخته شده است که به راحتی با شکل سر افراد سازگاری پیدا می‌کند و حالت سر را به خود می‌گیرد. «ساندشیلد» همچنین یک سیستم لرزاننده داخلی به همراه سیستم تهویه هوا همراه با شش خروجی ویژه برای خنک نگه داشتن سر حین انجام فعالیت‌های ورزشی را شامل می‌شود. «خوان گارسیا مانسیلا» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت «یونیت ۱» توضیح داد که به همراه همکارانش «بهترین ترکیب طراحی و کارآمدی» را ارایه کرده و در نهایت محصولی را به ساخته است که می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند. در این طراحی ویژه هدفون به گونه‌ای داخل کلاه ایمنی مخفی شده است که مشخص نمی‌شود و در عین حال همه قابلیت‌های مورد نیاز فرد را در اختیار او می‌گذارد. این کلاه ایمنی مجهز به هدفون به گونه‌ای ساخته شده است که اگر فرد آن را خریداری کند تا چند سال نیازی به تعویض کلاه ایمنی خود ندارد.

هدفون بی‌سیم جاسازی شده در کلاه ایمنی مخصوص اسکی (+عکس و فیلم)

کلاه ایمنی که با یک هدفون باکیفیت و بزرگ ترکیب شده است، ایمنی کامل را برای ورزشکاران به همراه می‌آورد.

 

هدفون بی‌سیم جاسازی شده در کلاه ایمنی مخصوص اسکی (+عکس و فیلم)

این کلاه ایمنی می‌تواند در ورزش‌های اسکیت، اسکی و اسنوبرد مورد استفاده قرار بگیرد.

 

هدفون بی‌سیم جاسازی شده در کلاه ایمنی مخصوص اسکی (+عکس و فیلم)

هدفون به گونه‌ای داخل کلاه ایمنی قرار گرفته است که در هنگام بروز هرگونه حادثه یا ضربات احتمالی هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود و حتی از جایگاه مخصوص خود هم خارج نمی‌شود.

 

دیگه مخصوص خاموش/روشن و کلیدهای مخصوص کم/زیاد کردن صدا در این کلاه ایمنی بزرگ هست و حتی با دستکش مخصوص اسکی هم می‌توان آنها را به راحتی مورد استفاده قرار داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا