هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

باکس‌های مربعی شکل «دراپ» با امکانات پیشرفته خود به گونه‌ای ساخته شده‌اند که به راحتی می‌توان آن را در هر نقطه‌ای مستقر کرد.

موبنا – شرکت طراحی معماری این-تِنتا که دفتر مرکزی آن در کشور اسپانیا واقع شده است در آخرین اقدام خود یک اقامتگاه سیار ارایه کرده است که به راحتی می‌تواند در هر موقعیت جغرافیایی مستقر شود و تجربه زندگی در یک هتل باکیفیت را ارایه دهد. ماژول‌های مجرای این طراحی متفاوت زمانی که به یکدیگر متصل می‌شوند یک هتل کوچک را می‌سازند که شرکت مذکور آن را «دراپ» نامگذاری کرده است و البته نمونه بزرگتر آن هم با نام «دراپ ایکس‌اِل» شناخته می‌شود. محیط داخلی این هتل سازگار با محیط زیست فضای بسیار آرام و راحتی را در اختیار ساکنان می‌گذارد و طراحی آن با هر فرهنگی سازگاری دارد.

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

شرکت این-تِنتا هتل مذکور را در خانواده طراحی‌های «میکرو-معماری» طبقه‌بندی می‌کند که بر اساس آن ساختمان به صورت فشرده و کوچک همه امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز را ارایه می‌دهد و نوع طراحی آن به گونه‌ای است که به صورت موقت نصب می‌شود و می‌تواند در هر نقطه از طبیعت راه‌اندازی شود. ماژول‌های این هتل کوچک به راحتی داخل یکدیگر قرار می‌گیرند و به همین خاطر اضافه کردن اتاق به آن و افزایش محیط‌های لازم به راحتی انجام می‌شود. این هتل در کمترین حالت می‌تواند یک یا دو اتاق خواب دو نفره، سه عدد سرویس بهداشتی، و تراس خارجی را شامل شود. دیوارهای هتل از پنجره‌های بزرگ ساخته شده‌اند و به مسافران امکان می‌دهند از داخل اتاق خود بیشترین ارتباط را با دنیای طبیعت برقرار کنند.

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

باکس‌های مربعی شکل «دراپ» با امکانات پیشرفته خود به گونه‌ای ساخته شده‌اند که تمام بخش‌های آن را مواد سبک و مقاوم تشکیل می‌دهند و به همین خاطر حمل آنها تا مقصد نهایی بسیار آسان است. چوب مهم‌ترین ماده‌ای است که در بدنه این هتل کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و بنابراین می‌توان گفت بخش اعظم این هتل قابل بازیافت است تا دوباره به طبیعت برگردد. دیگر موادی که در ساخت بدنه این میکرو-هتل به کار گرفته شده‌اند هم طبیعی هستند و شرکت اسپانیایی ادعا می‌کند که محصول جدید آن کاملا با محیط زیست سازگار است.

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

هتل «دراپ» به مهمانان خود امکان می‌دهد در اتاق‌های پایدار و راحت سکونت داشته باشند.

 

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

این هتل می‌تواند در هر موقعیت جغرافیایی راه‌اندازی شود تا بهترین چشم‌انداز را در اختیار مسافران بگذارد.

 

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

چوب به عنوان یک ماده طبیعی برای بازیافت شدن کمترین انرژی را مصرف می‌کند و سازگاری فراوان با محیط پیرامون دارد. بخش اعظم این هتل از چوب ساخته شده است.

 

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

این هتل می‌تواند یک خانواده چهار نفره را در خود جا دهد، سه سرویس بهداشتی را شامل می‌شود، و پنجره‌های بزرگ آن بهترین چشم‌انداز را در اختیار ساکنان می‌گذارد.

 

هتل سیار به سبک اسپانیایی‌ها (+عکس)

برای این هتل فضای مخصوص بازی کودکان هم در نظر گرفته شده است تا یک خانواده چهار نفره که دو کودک را شامل می‌شوند در آن لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا