قاب فوق باریک Layr مخصوص آیفون ۷ (+عکس)

با وجود طیف وسیعی از قاب های متنوع مخصوص مدل های مختلف گوشی های هوشمند آیفون که هر روزه طراحی و تولید می شوند، عده زیادی از کاربران به قاب هایی علاقه مند هستند که حداقل ضخامت ممکن را داشته باشند.

موبنا، رکسانا دانیالی – در این میان شباهت حرف اول و آخر را می زند و هر چه قاب تشابه بیشتری با ساختار ظاهری گوشی داشته باشد، وجود آن کمتر احساس خواهد شد. از این رو به معرفی قابی فوق باریک تحت عنوان Layrخواهیم پرداخت که پاسخ مناسبی به سلیقه ی این دسته از مشتری ها محسوب می شود.
Layr قابی خوش ساخت و با کیفیت از جنس مواد مرغوب بوده که در دو مدل برای آیفون ۶، ۶s و ۷ تولید شده است. ضخامت این قاب تنها ۰.۳ میلی متر است به همین دلیل دیگر نیازی به نگرانی در مورد وزن زیاد قاب ها و ضخامت بیش از حد آن ها نخواهد بود. از طرفی طراحی نیمه شفاف قابLayr ، بسیار شبیه گوشی هوشمند شما بوده و ظاهر اصلی آیفون را حفظ می کند. از نظر محافظت نیز، با استفاده از این قاب می توانید گوشی هوشمند خود را از ضربه ها و خراش های احتمالی در امان نگه دارید. لبه ها کمی بالا تر از سطح گوشی هستند از این رو محافظت بیش تری از صفحه ی نمایش به عمل می آید. علاوه بر این، امکان دسترسی آسان به تمام دکمه ها و پورت های موجود هم وجود خواهد داشت.
قاب فوق باریک Layr مخصوص آیفون ۷، ۱۷ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا