کنگره جهانی موبایل در بارسلونا (+عکس)

کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) که به اختصار MWC نیز نامیده می شود، بزرگ ترین نمایشگاه در عرصه ی گوشی های همراه در دنیا است که در آن تولید کنندگان مهم سراسر جهان، اپراتور ها و حتی فروشندگان هم حضور دارند. لازم به ذکر است که این نمایشگاه پیش تر تحت عنوان GSMA معروف بوده است.

موبنا، رکسانا دانیالی – همایش امسال در تاریخ ۲۶ فوریه در بارسلونا؛ اسپانیا آغاز شده و تا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت. بیش از ۲۲۰۰ کمپانی بزرگ و مشهور در این نمایشگاه شرکت کرده اند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سامسونگ الکترونیک، هوآوی، نوکیا، گوگل، ال جی، سونی، بلک بری، زد تی ئی و اپل اشاره کرد. تمام این کمپانی ها در مراسم امسال از جدید ترین نوآوری های خود در زمینه ی گوشی های همراه رونمایی کردند.
علاوه بر تازه های تکنولوژی در حیطه ی گوشی های هوشمند، تبلت ها، گجت های پوشیدنی و دستگاه های واقعیت مجازی، پیشرفت های حاصله در بازاریابی موبایل ها، شبکه های اینترنت گوشی های همراه و همچنین اپلیکیشن های متنوع نیز به نمایش گذاشته شد. تخمین زده می شود که امسال این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدید کننده داشته باشد.
از جمله دستگاه های الکترونیکی که در جشنواره به نمایش در آمد می توان به گلکسی تب اس۳ از کمپانی سامسونگ، ساعت های هوشمند کمپانی هوآوی، گوشی جدید بلک بری با نام KEYone و نوکیا ۳۳۱۰ اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا