دوربین امنیتی خانگی dbell (+عکس)

همان طور که می دانید طراحی و تولید درب های منزل ضد سرقت بسیار رواج پیدا کرده است. از طرفی استقبال مردم از این دسته درب ها نیز رو به افزایش است. اما آیا برای تامین امنیت خانه ی شما کافی هستند؟

موبنا، رکسانا دانیالی – برای افرادی که به حافظت بیشتر از خانه ی خود علاقه مند باشند، راه کار های مختلفی وجود دارد که یکی از موثر ترین آن ها، استفاده از دوربین های امنیتی در مدل های متنوع خواهد بود. از جمله کاربردی ترین دوربین های امنیتی مخصوص حفاظت بیشتر از خانه های شخصی، می توان به dbell اشاره کرد.
dbell دوربینی حرفه ای با قابلیت ضبط ویدئو های اچ دی است که با برخورداری از سنسور های صدا و حرکت می تواند شما را از حضور هر فردی مقابل خانه تان مطلع سازد. این دوربین در واقع نوعی زنگ هوشمند مجهز به سیستم امنیتی است که از دو بخش اصلی تشکیل می شود؛ قسمت بیرونی که شامل سیستم ضبط ویدئو بوده (با ۱.۹۷ اینچ عرض و ۴.۹ اینچ طول) و قسمت داخلی که متشکل از سیستم وایرلس است. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، دستگاه ظاهری جمع و جور و مدرن داشته و با استفاده از چهار جای پیچ کار گذاشته شده، می توانید آن را به راحتی روی دیوار کنار در منزل خود نصب کنید. علاوه بر این ها، dbell قابلیت اتصال وایرلس به گوشی هوشمند شما را دارد و از این طریق حتی زمانی که در خانه حضور نداشته باشید هم می توانید از افرادی که به دیدارتان می آیند باخبر شوید. یعنی نه تنها به صورت امنیتی کار می کند، بلکه نقش اطلاع دهنده را نیز خواهد داشت. این دستگاه به اسپیکر و میکروفون هم مجهز بوده که به شما امکان مکالمه با فردی که پشت در ایستاده است را می دهد.
چنان چه دستگاه هرگونه حرکت و یا صدایی را تشخیص دهد، ویدئویی ۳۰ ثانیه ای به گوشی هوشمندتان ارسال کرده و شما را از شرایط موجود باخبر می سازد. سیستم دید در شب، امکان فیلم برداری در شب را هم میسر ساخته است.
دوربین امنیتی dbellبا قابلیت ضبط ویدئو های اچ دی، ۱۲۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا