لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)

در واقع انتخاب بهترین اپ مناسب شما که به خوبی بتواند از پس نیازی که دارید برآید، ضروری خواهد بود. روش های مختلفی در راستای انتخابی مناسب و منطقی وجود خواهد داشت اما اکثرا نیازمند آشنایی به تمام برنامه های موجود در زمینه ی مورد نظر و بررسی نقد های وارده به هر اپ هستند.

موبنا – نخستین قدم برای استفاده ی بهینه از تکنولوژی، در اختیار داشتن مهارت لازم برای انتخاب درست است. اما مقصود از انتخاب درست چیست؟ همان طور که می دانید زندگی در عصری که تکنولوژی و محصولات مرتبط با آن به سرعت در حال پیشرفت است، عدم همراهی با آن را تقریبا غیر قابل امکان ساخته و برای آن که بتوانید به بهترین شکل ممکن از این پیشرفت ها بهره مند شوید، باید قادر به انتخاب باشید. در واقع انتخاب بهترین اپ مناسب شما که به خوبی بتواند از پس نیازی که دارید برآید، ضروری خواهد بود. روش های مختلفی در راستای انتخابی مناسب و منطقی وجود خواهد داشت اما اکثرا نیازمند آشنایی به تمام برنامه های موجود در زمینه ی مورد نظر و بررسی نقد های وارده به هر اپ هستند. از این رو در ادامه لیستی از اپ های کاربردی در زمینه های گوناگون را معرفی خواهیم کرد که از دیدگاه بیشتر کاربران برنامه هایی مفید بوده اند. با ما همراه باشید.

+ Google Photos

این اپ ابزاری بسیار کاربردی برای جست و جوی تصاویر مورد نظر شما و همچنین ذخیره سازی آن ها است. اگر از Google Photos استفاده کنید، دیگر هیچ گاه لازم نیست نگران از دست رفتن عکس های خود و یا کمبود حافظه در دستگاه های مختلف باشید. علاوه بر این ها توسط این برنامه می توانید به صورت خودکار از عکس های خود فایل GIF بسازید! برنامه برای سیستم عامل اندروید و آی او اس کاملا رایگان بوده و حتی دسترسی از طریق وب سایت نیز وجود خواهد داشت.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)


+ Neko Atsume

برای افرادی که به دنبال کمی سرگرمی نیز هستند، دانلود این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و یا آی او اس توصیه می شود. در Neko Atsume با چندین گربه ی کارتونی سر و کار دارید که باید به آن ها رسیدگی کنید. بازی بسیار ساده بوده و می تواند تمامی رده های سنی را سرگرم کند. در واقع برای آن که تنها چند دقیقه در روز، مشغله های خود را فراموش کنید، گزینه ی مناسبی خواهد بود.

 

 

 


+ Pacifica

یکی دیگر از اپ های کاربردی که بهتر است هر کاربری آن را دانلود کند، Pacifica خواهد بود. با استفاده از این اپ در عین حال که می توانید به آرامش ذهنی و جسمی خود کمک کنید، قادر به پایش وضعیت سلامت بدنی تان نیز خواهید بود. برای برخورداری از این دو ویژگی پایه ای برنامه، نیازی به پرداخت هزینه نیست اما اگر بخواهید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید، باید خرید درون برنامه ای انجام دهید. این اپ برای سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دانلود است.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)


+ Snapseed

قطعا تاکنون چندین بار به دنبال برنامه ای کامل برای ادیت عکس هایتان گشته اید. یکی از بهترین اپ هایی که می توان در این زمینه معرفی کرد، Snapseed است. با استفاده از این برنامه ی رایگان که برای سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دانلود است، می توانید عکس هایتان را به راحتی ادیت کرده و هر تغییری که مایل هستید، در آن ها ایجاد کنید. قابلیت دیگر اپ که کار با آن را دلچسب تر کرده است، امکان انتخاب قسمتی از تصویر مورد نظر و اعمال تغییرات مانند بازی با رنگ ها، ویرایش روشنایی، وضوح و … تنها بر همان بخش خواهد بود.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)

 


+ Outlook

اگر از ایمیل خود زیاد استفاده می کنید، برخورداری از اپی که بتواند به بهترین نحو ممکن ایمیل ها را مدیریت کرده و امکانات متنوعی در اختیارتان قرار دهد، اهمیت خواهد داشت. Outlook به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس است. از قابلیت های برنامه می توان به مدیریت دقیق ایمیل ها، امکان ذخیره سازی، دسترسی سریع به مخاطبان و همچنین تقویم اشاره کرد.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)

 


+ Inbox

Inbox اپی طراحی شده توسط جیمیل مخصوص کاربران این سرویس ایمیل است که با استفاده از آن می توانید به ایمیلی کاملا طبقه بندی شده بر اساس موضوع دسترسی داشته باشید. البته این برنامه هنوز برای ایمیل های کاری و یا تحصیلی طراحی نشده است اما کابرانی که ایمیل شخصی خود را مدیریت می کنند، می توانند به راحتی از امکانات اپ برخوردار شوند.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)

 


+ Momentum

Momentum اگرچه مانند موارد قبلی کاربردی نیست، اما می تواند حال و هوایتان را عوض کند. می توانید این برنامه را به صورت رایگان برای موتوری جست و جوی گوگل کروم نصب کنید. با نصب اپ، صفحه ی خالی جست و جو با یک عکس جذاب و همچنین جملات انگیزه بخشی که روی آن نوشته شده است، عوض می شود. هر باری که یک صفحه ی جدید باز کنید، با تصویری متفاوت شگفت زده خواهید شد. از این رو با آن که کاربردی نیست اما برای ایجاد تنوع روشی مناسب به شمار می رود.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)

 


+ Headspace

Headspace اپی است که هر فردی برای تقویت خلاقیت، تمرکز، حافظه و حتی شاد تر زیستن به آن احتیاج خواهد داشت. برنامه را برای ۱۰ روز اول به صورت آزمایشی می توانید روی گوشی های هوشمند اندرویدی و یا آی او اس خود نصب کنید اما پس از این ۱۰ روز چنان چه مایل به ادامه ی کار با اپ باشید، باید ماهانه ۱۳ دلار هزینه پرداخت کنید. با وجود رایگان نبودن اپ، کار با آن بسیار دلنشین بوده و می تواند نقش موثری در آرامش و همچنین افزایش تمرکز شما داشته باشد.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)


+ Bookling

اگر به دنبال روشی برای افزایش انگیزه ی خود در کتاب خواندن هستید، این اپ ۳ دلاری برای سیستم عامل آی او اس همان چیزی است که نیاز دارید. می توانید برای خود برنامه ریزی کنید. اپ از طریق برنامه ریزی مورد نظر شما، برای خواندن کتاب نوتیفیکیشن ارسال کرده و به شما یادآوری می کند. تنها کافیست برنامه ای روزانه برای Bookling تعریف کنید. تنها چند صفحه مطالعه در روز هم برای شروع بسیار خوب است.

 

لیستی از اپ های کاربردی که به آن ها نیاز خواهید داشت! (+عکس)


 منبع: پول نیوز | نویسنده: رکسانا دانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا