لذت سفر دریایی با لوکس‌ترین قایق مسافرتی (+عکس)

بدنه «۷۴۷ میراژ» از روی خودروهای مسابقه‌ای طراحی شده و کمپانی فراشِر با ساخت این محصول نسبت به قایق‌های مسابقه‌ای خود ادای احترام کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «۷۴۷ میراژ» نام یک قایق لوکس شش نفره است که شرکت اتریشی «فراشِر» تولیدکننده انواع مختلف قایق آن را ارایه کرده است و نسبت به مدل قبلی یعنی «۸۵۸ فانتوم» امکانات بیشتری را در اختیار گرفته است. هر دو قایق مذکور در استدیو «کیسکا و توماس گرزر» طراحی شده‌اند و برای هر دو آنها سیستم هیدرودینامیک «هاری میسباور» در نظر گرفته شده است. شرکت «هاری میسباور» که دفتر مرکز آن در شهر کومو ایتالیا و ویِن اتریش واقع شده است بهترین موتورهای مخصوص قایق‌های تندرو را تولید می‌کند. بدنه «۷۴۷ میراژ» از روی خودروهای مسابقه‌ای طراحی شده است و کمپانی فراشِر با ساخت این محصول نسبت به قایق‌های مسابقه‌ای خود ادای احترام کرده است.

لذت سفر دریایی با لوکس‌ترین قایق مسافرتی (+عکس)

اتاقک ویژه قایق «۷۴۷ میراژ» کمپانی فراشِر به سرنشینان امکان می‌دهد تا در لوکس‌ترین شرایط سفر دریایی را تجربه کنند. صندلی مخصوص راننده قایق یک کنسول مرکزی را شامل می‌شود و در قسمت جلوی آن یک صندلی اختصاصی برای راننده و یک صندلی هم برای کمک‌راننده در نظر گرفته شده است. دیگر سرنشینان پشت آنها می‌نشینند و تمام صندلی‌ها با روکش چرم ساخته شده است که زاویه آنها می‌تواند تغییر کند و البته یک سقف تاشو نیز در هنگام تابش مستقیم نور خورشید یا بارش باران می‌تواند بالای سر آنها قرار بگیرد. در بخش پشتی قایق سرنشینان می‌توانند روی تخت‌های لوکس و از منطقه پیرامون لذت ببرند. در این بخش همچنین یک میز ویژه قرار گرفته است که در صورت تمایل می‌تواند جمع شود و بسته به نیاز سرنشینان به کار رود. یک پله پایین‌تر از این بخش محلی است که به صورت ویژه برای آفتاب گرفتن در نظر گرفته شده است.

لذت سفر دریایی با لوکس‌ترین قایق مسافرتی (+عکس)

این قایق لوکس فضاهای مختلف و متفاوتی را برای قرار دادن اشیا مورد نیاز ارایه می‌دهد. زیر صندلی‌های جلو، زیر صندلی‌های عقب، زیر نیمکت مخصوص آفتاب گرفتن و … محل‌هایی هستند که وسایل سرنشینان در آنها جاسازی می‌شود و البته در زیر نیمکت عقبی یک یخچال کوچک هم تعبیه شده است. راهرو دسترسی به قایق از همین بخش عبور می‌کند و در قسمت فوقانی یک قفسه بزرگ و دو محفظه جانبی وجود دارد. طراحی این قایق به گونه‌ای است که راننده و سرنشینان در هر سرعتی می‌توانند بهترین دید را از محیط پیرامون داشته باشند. فراشِر به صورت تخصصی در زمینه تجهیزات دریایی فعالیت می‌کند و به همین خاطر با اطمینان کامل می‌توان گفت تمام امکانات مورد نیاز در این قایق پیش‌بینی شده است و حداکثر خدماتی که قرار است سرنشینان از آن استفاده کنند، وجود دارد. این کمپانی با شرکت‌های کلاریون، بوز و فیوژن همکاری می‌کند و به کمک آنها بهترین تجهیزات الکترونیکی و صوتی را در این قایق لوکس تعبیه کرده است. این قایق فناوری ارتباط بلوتوث و گیرنده یو‌اس‌بی، رایانه لوحی آیپاد، و گوشی هوشمند آیفون را شامل می‌شود و سیستم صوتی آن می‌تواند در محیط باز پیرامون بهترین کیفیت صدا را پخش کند.

لذت سفر دریایی با لوکس‌ترین قایق مسافرتی (+عکس)

قایق لوکس فراشِر نه تنها فناوری‌های ویژه را در اختیار سرنشینان می‌گذارد، بلکه موتور ویژه برای حرکت با سرعت بالا را هم برای آن در نظر گرفته است. شرکت فراشِر حدود ۸۰ سال سابقه فعالیت در زمینه قایق‌سازی را دارد و به همین خاطر بهترین نمونه‌ها را تولید می‌کند. این قایق استثنایی در اوج زیبایی، یکی از بهترین محصولات شرکت فراشر محسوب می‌شود و از مهم‌ترین نکات به کار رفته در آن می‌توان به ظرافت بدنه، امکانات پیشرفته و لذت سفرهای دریایی بدون تکان‌ اشاره کرد.

لذت سفر دریایی با لوکس‌ترین قایق مسافرتی (+عکس)

لذت سفر دریایی با لوکس‌ترین قایق مسافرتی (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا