برِس هوشمند برای تشخیص سلامت موهای شما (+عکس و فیلم)

این برس با گوش دادن به صدای هر یک از شاخه‌های مو فعالیت خود را انجام می‌دهد و از این طریق میزان خشک بودن، آسیب‌‌پذیر بودن یا چرب بودن موها را به شما اعلام می‌دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – به نظر شما آیا راهی وجود دارد که بتوان موها را بدون نیاز به شست‌وشوی مجدد یک روز بیشتر نگهداری کرد؟ کارشناسان هم‌اکنون اپلیکیشن موبایلی جدیدی ارایه کرده‌اند که به شما اعلام می‌کند موهای‌تان چه زمانی نیاز به شست‌وشو دارد. این اپلیکیشن در شرکت فرانسوی «کراستاس» تولیدکننده محصولات نگهدارنده مو ساخته شده است و البته شرکت فرانسوی «ویتینگس» تولیدکننده محصولات الکترونیکی خانگی هم با آنها همکاری کرده است تا در کنار اپلکییشن مذکور یک دستگاه برس هوشمند را هم در اختیار کاربران بگذارد.

این ابزار جدید «مربی مو» نامگذاری شده است برس مربوطه فناوری هوشمند را هر روز صبح با موهای شما متصل می‌کند تا وضعیت و سلامت آنها مشخص شود. این محصول نخستین در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان موسوم به «سی‌ای‌اِس ۲۰۱۷» به نمایش درآمد و بر اساس آن گفته شد «مربی مو» انواع مختلف حسگرها را در خود جا داده است تا داده‌های لازم در مورد شرایط موی شما را جمع‌آوری کند و آن را به گوشی هوشمند بفرستد. این برس هوشمند همچنین راهکارهای مناسب برای نگهداری از موهای شما را هم ارایه می‌دهد تا بیشتر مراقب آن باشید.

برِس هوشمند برای تشخیص سلامت موهای شما (+عکس و فیلم)

این بورس هوشمند به یک میکروفن و حسگرهای رسانا مجهز شده است تا شرایط موهای شما بررسی و تحلیل شود. این بورس با گوش دادن به صدای هر یک از شاخه‌های مو فعالیت خود را انجام می‌دهد و از این طریق میزان خشک بودن، آسیب‌‌پذیر بودن یا چرب بودن موها را به شما اعلام می‌دارد. دستگاه مذکور به سیستم داخلی شتاب‌سنج مجهز شده است که به کمک آن می‌تواند تشخیص دهد شما بر حسب عادت روزانه خود فقط قسمت پایین موها را شانه می‌کنید یا ریشه‌های آن را هم مورد تماس قرار می‌دهید.

برِس هوشمند برای تشخیص سلامت موهای شما (+عکس و فیلم)

برس هوشمند با بررسی میزان حالت‌پذیری، مجعد بودن، جنس ریشه ها و شکنندگی موها بهترین روش را برای نگهداری از آنها ارایه می‌دهد و از سیستم ارتباطی بلوتوث یا وای-فای، تمام داده‌های به دست آمده را به اپلیکیشن مذکور که روی گوشی هوشمند شما نصب شده است می‌فرستد. این اپلیکیشن هچنین به شما امکان می‌دهد پیش‌بینی‌های لازم را برای روز پیش‌رو انجام دهید و دریابید که چه زمانی نیاز دارید موهای خود را بشویید.

برِس هوشمند برای تشخیص سلامت موهای شما (+عکس و فیلم)

«مربی مو»  همچنین به تکنیک‌های شانه کردن که توسط شما مورد استفاده قرار می‌گیرد هم توجه می‌کند و به شما اعلام می‌دارد که روش صحیح شانه کردن مو چگونه است و اشتباهات شما هنگام شانه کردن موها چیست. با این برس هوشمند می‌توانید دریابید که هنگام شانه کردن موها چه زمانی باید فشار بیشتری به پوست سر خود وارد کنید. این دستگاه همچنین قادر است تعداد موهایی که هر روز می‌ریزند را شمارش کند تا این اطمینان حاصل شود که شما به درستی از موهای خود مراقب می‌کنید و هیچ اشتباهی را در این زمینه انجام نمی‌دهید. اگر شما مراقب بیشتری از موهای خود بکنید و به مرور زمان با توصیه‌های بورس هوشمند جلو بروید، «مربی مو» اعلام می‌دارد که چگونه عادات شانه کردن در شما تغییر کرده است و طی روزهای گذشته تا چه میزان توانسته‌اید اعمال درست‌تری را انجام دهید.

برِس هوشمند برای تشخیص سلامت موهای شما (+عکس و فیلم)

زمانی که داده‌های کافی جمع‌آوری شدند، روش معمول برای مراقبت از موها از طریق اپلیکیشن مربوطه در اختیار شما قرار می‌گیرد. این دستگاه به شما راهکارهای لازم را ارایه می‌دهد تا بتوانید مراقبت بیشتری از موهای خود انجام دهید و به درستی بدانید که با توجه به جنس و حالت موهای خود می‌بایست چه اقداماتی را در پیش بگیرید و اگر لازم است، مکمل‌ها یا شوینده‌های جدید خریداری کنید. پس از گذشت مدتی تمام داده‌ها ذخیره می‌شوند و حتی می‌توانند به صورت مستقیم در اختیار آرایشگر شما قرار بگیرند. بر این اساس دفعه بعد که به آرایشگاه مراجعه می‌کنید آنها می‌دانند چه اقداماتی را باید برای شما انجام دهند و چطور با موهای شما برخورد بهتری داشته باشند.

برِس هوشمند برای تشخیص سلامت موهای شما (+عکس و فیلم)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا