ربات دستیار شخصی «پیلن» (+عکس)

یکی از فواید مهم پیشرفت تکنولوژی، طراحی و ساخت ربات های کاربردی در ابعاد بسیار کوچک است که قابلیت ساده سازی بسیاری از امور را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهند.

موبنا، رکسانا دانیالی – ربات ها طیف وسیعی از مدل های گوناگون و البته کارایی های متنوع را شامل می شوند و استفاده از آن ها نیاز به آموزش خاصی نخواهد داشت. در واقع اگر اهل زندگی در دنیایی تکنولوژیک باشید، قطعا از داشتن یکی از این دست ربات ها بسیار خوشحال خواهید شد! در ادامه رباتی مکعبی تحت عنوان «پیلن» را معرفی خواهیم کرد که می تواند در نقش یک دستیار شخصی باهوش، شما را شگفت زده کند.
این ربات هوشمند که ۳ x 3 x 3 اینچ ابعاد دارد، به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را همراه خود حمل کنید و از امکانات متعددی که در اختیارتان قرار می دهد به سادگی بهره مند شوید. لبه های گرد و طراحی دو رنگ «پیلن»، ظاهر شاد و زیبایی به آن بخشیده است که در جلب نظر مشتری ها نقش مهمی ایفا می کند. این ربات مجهز به یک دوربین فول اچ دی بوده که از طریق آن قابلیت ثبت عکس و فیلم با رزولوشن بالا و کیفیت عالی را خواهد داشت. علاوه بر این ربات در تمام طول عکس برداری و فیلم برداری، با استفاده از تکنولوژی خاص خود بر شخص شما تمرکز داشته و می تواند خاطراتی شفاف را برایتان به ارمغان بیاورد.
سر ربات توانایی چرخش ۳۶۰ درجه ای برای ثبت عکس های پانوراما داشته و همین محور انعطاف پذیر کار های جالبی نیز انجام می دهد! برای مثال اگر صحبت کنید، سر ربات به سوی شما می چرخد، درست مانند آن که در حال گفت و گو با «پیلن» باشید. ربات به سیستم تشخیص صدا هم مجهز بوده و به سادگی می توانید آن را به وسیله ی فرمان های صوتی کنترل کنید. امکان اتصال «پیلن» از طریق وای فای و یا بلوتوث به گوشی هوشمند شما نیز وجود داشته و حتی می تواند در نقش یک اسپیکر وایرلس هم عمل کند!
ربات مکعبی «پیلن»، ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا