طراحی خانه های ییلاقی مدرن در انگلستان توسط گروه معماری ström (+عکس)

در این مطلب به سراغ خانه ای در سوانج خواهیم رفت. سوانج شهری ساحلی در جنوب شرقی انگلستان است که یکی از خانه های ییلاقی آن (متعلق به دهه ی ۱۹۱۰) مورد هدف معماران تیم ström قرار گرفته است.

موبنا، رکسانا دانیالی – این خانه ی ییلاقی در کمال نا باوری، تبدیل به مدرن ترین خانه ی شهر برای دوست داران هنر و طراحی های مدرن و متفاوت شده است. مالکین خانه به دنبال یک طراحی کاملا متمایز از دیگر خانه ها و همچنین سرشار از عشق به مدرنیته بوده اند از این رو تیم ström حداکثر قابلیت های خود را برای اجرای چنین پروژه ای به کار گرفتند.
گروه معماران به این نتیجه رسیدند که ساختمانی یک طبقه، مناسب ترین گزینه برای نیاز های آینده ی زوج مالک خواهد بود. محوطه ی نسبتا بزرگ اطراف خانه امکان مانور بیشتر و تغییرات مربوط به فضا های داخلی را نیز در اختیار تیم قرار داد. از یک دیوار حائل هم برای پوشاندن دید خانه از خیابان استفاده شد از طرفی به وسیله ی این تغییرات، فضایی بسیار جالب به عنوان پارکینگ برای خودرو ی این زوج ایجاد شد که نقش مهمی در طراحی متمایز ساختمان ایفا می کند.
دکوراسیون داخلی نیز چیزی کم از طراحی هنرمندانه ی بیرونی ساختمان ندارد. نور کافی، تراسی به طول ساختمان و زیبایی در عین سادگی همگی مواردی هستند که اقامت در این خانه را بسیار دلچسب می کنند. البته لازم به ذکر است که در تمام روند تغییرات داخلی و خارجی، از مواد مرغوب استفاده شده است. تغییرات از اکتبر سال ۲۰۱۴ آغاز شد و نهایتا در دسامبر ۲۰۱۵ پایان یافت. مجموع هزینه های این بازسازی نیز حدود ۷۵۰ هزار یورو برآورد شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا