از کمپانی ساعت سازی دیترویت تا مدل M1-Woodward (+عکس)

ساعت ها نیز همانند خودرو های متنوعی که روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود، قطعات ماشینی تکنولوژیکی هستند که علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت، برای جلب نظر مشتری ها در شکل های مختلف و با طراحی های شیک و زیبا تولید می شوند.

موبنا، رکسانا دانیالی – حال برای آن دسته از افرادی که مایل اند میان ساعت مچی و خودروی شخصیشان نوعی تناسب ماهرانه برقرار شود، مدل M1-Woodward شرکت دیترویت همان چیزی است که دنبالش هستید.
این کمپانی که به اختصار DWC نامیده می شود، توسط Patrick Ayoubو همسرش بنیان گذاری شده است. اما نکته ی جالب در مورد این فرد، سابقه ی حضور وی به عنوان جزئی از تیم طراحی بی ام و زد ۱ است. پس از فعالیت در کمپانی بی ام و، Patrick Ayoub در شرکت خودروسازی اسپانیایی سیات و شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن نیز مشغول به کار شد. از این رو به خوبی با دنیای خودرو آشنایی داشته و تجربه ی مناسبی از زیر و بم های روند طراحی کسب کرده است. به همین دلیل این دو نفر تصمیم به تاسیس کمپانی ساعت سازی منحصر به فرد خود گرفتند و نام آن را دیترویت نهادند.
مدل ام ۱- وودوارد، به احترام خیابان وودوارد در دیترویت نام گذاری شده است. اگر نگاهی به پشت ساعت بندازید، علامتی حکاکی شده به شکل M -1 خواهید دید که نمادی از علامت معروف در دیترویت است. در نتیجه برخی از میراث دیترویت را می توان در این ساعت مشاهده کرد به علاوه ی آن که از ظاهری فوق العاده ای نیز برخوردار است. این ساعت مجهز به بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ است که جلوه ای خاص و استحکامی مناسب به آن بخشیده است. صفحه ی آبی همراه با سه گاه سنج و پنجره ای مخصوص نشان دادن تاریخ، ظاهر کاملا متفاوتی برای مشتری های سخت گیر به ارمغان آورده است. سیستم حرکتی و چرخ دنده های به کار رفته در ساخت ساعت نیز با دوام و دقیق بوده و در عین حال امکان خریدی مقرون به صرفه را در اختیار مشتری قرار داده اند.
ساعت ام ۱- وودوارد ساخت کمپانی دیترویت، ۱۸۵۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا