طراحی جالب نی مک دونالد برای مصرف بهینه نوشیدنی ها! (+عکس)

یکی از مشکلات اصلی هنگام سفارش میلک شیک و یا نوشیدنی های متنوع موجود، باقی ماندن مقدار انتهایی مواد داخل لیوان است که با نی های معمولی نمی توان آن ها را نوشید.

موبنا، رکسانا دانیالی -مک دونالد با طراحی یک نی خاص سعی کرده است تا جای امکان این مشکل را رفع کند. این فست فود زنجیره ای با به کار گیری خلاقیت و ابتکار تیم خود، محصولی تولید کرده است که با استفاده از آن می توانید شیک های مورد علاقه ی خود را تا قطره ی آخر میل کنید!
این نی که به شکل حرف J انگلیسی است، سبب اختلاط بهتر مواد شیک شده و با ادغام لایه های مختلف آن، عمل نوشیدن را آسان تر می کند. علت اصلی طراحی این محصول، مشکل فست فود های زنجیره ای مک دونالد برای سرو میلک شیک در منوی جدیدشان بوده است. در واقع بدون استفاده از این نی ها، مشتری باید مدت زیادی را صبر کند تا شیک ذوب شود و اختلاط مواد آن با یکدیگر به خوبی صورت گیرد. از این رو مک دونالد به فکر طراحی یک ابزار تکنولوژیک و خلاقانه به کمک مهندسان خبره افتاد. نی های تولید شده می توانند امکان حرکت بهینه ی مخلوط را فراهم کنند. عملکرد نی در ابتدا و انتهای شیک کاملا یکسان بوده و هدر رفت مواد به حداقل می رسد. بیش از ۱۰۰ شیک حاوی ۵۰ درصد نعنا و ۵۰ درصد شکلات برای طراحی این محصول تهیه شد. جریان حرکت شیک نیز برای اختراع بهترین طرح ممکن، توسط کامپیوتر و همچنین تکنیک چاپ سه بعدی مدل سازی شد. تاکنون ۲۰۰۰ عدد از این نی های متفاوت، روند تولید را طی کرده است و در شعب فست فود مک دونالد با استقبال خوبی از جانب مشتری ها رو به رو شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا