معرفی اپ HashTags for Social Media؛ راهی آسان برای افزایش فالوئر

اگر مدیر صفحه ای در شبکه های اجتماعی هستید و به شدت در پی جذب فالوئر، از کنار اپلیکیشن امروز راحت عبور نکنید. HashTags for Social Media با ساخت خودکار هشتگ های پرطرفدار، زحمت نوشتن دستی آن ها را از دوشتان برداشته تا به لطفشان بتوانید افراد بیشتری را به سوی صفحه اجتماعی تان جذب کنید.

موبنا – این اپلیکیشن یک کار ساده بیشتر انجام نمی دهد و آن هم چیزی نیست جز ساخت هشتگ. البته این کار را با دقت بالایی انجام می دهد تا شما را به نتیجه مطلوبی برساند. بگذارید برای توضیح کار اپ و این که چگونه می تواند باعث افزایش فالوئر شود مثال ساده ای بزنیم.

فرض کنید عکس زیبایی از طبیعت گرفته اید و می خواهید جامعه بزرگتری از دوستان و فالوئرهایتان آن را ببینند. یقینا انتخاب هشتگ مناسب مهم ترین کاری است که باید انجام دهید، چرا که هشتگ ها مهم ترین ابزار ردیابی محتوا در شبکه های اجتماعی به شمار می روند.

معرفی اپ HashTags for Social Media؛ راهی آسان برای افزایش فالوئر

اینجا باید در انتخاب هشتگ دقت کنید. اگر جامعه هدف شما مردم سراسر دنیاست، استفاده از هشتگ های فارسی و آن هایی که از خودتان ساخته اید نتیجه مطلوبی را برایتان در پی نخواهد داشت. در چنین مواقعی باید هشتگ هایی کلیدی و به زبان انگلیسی استفاده کنید که شانس بالایی برای جستجو داشته باشند، و HashTags for Social Media برای همین منظور به شما مشاوره می دهد.

طبیعت، مد و فشن، سینما، غذا، سلبریتی ها و … موضوعاتی هستند که اپلیکیشن در مورد آن ها هشتگ های آماده دارد. نمی گوییم تمام این هشتگ ها، اما بخش عمده شان می توانند پتانسیل جستجوی بالایی توسط دیگر کاربران داشته باشند. همین موضوع ممکن است باعث بیشتر دیده شدن پست های شما در شبکه های اجتماعی شود.

البته این را بگوییم که جذابیت خود محتوا هم تأثیر بسزایی در بیشتر دیده شدن پست های شما خواهد داشت، و هشتگ فقط نقش رابط را میان شما و مخاطبین ایفا می کند. HashTags for Social Media اجازه می دهد که هشتگ های آماده را به دلخواه خودتان ویرایش کرده و به سرعت وارد اینستاگرام، توییتر یا فیسبوک شوید.

حالا می توانید کلیه هشتگ ها را به سرعت زیر محتوایتان کپی و پست را در صفحه ارسال کنید. خوشبختانه با این اپلیکیشن امکان ساخت فهرستی از هشتگ های شخصی را هم دارید.

در این بخش هر بار که کلیدواژه ای را می نویسید، با زدن اسپیس علامت # برای کلیدواژه بعدی به طور خودکار تایپ می شود تا با سرعتی بالا هشتگ های فارسی و انگلیسی خودتان را نوشته و همیشه در اپلیکیشن ذخیره داشته باشید.

هشتگ ها اگر چه تنها راه افزایش فالوئر در شبکه های اجتماعی نیستند، اما انتخاب درست و به جای آن ها می تواند تأثیر مهمی در دیده شدن پست های شما داشته باشد. بنابراین شاید بد نباشد که در کنار تبلیغات استفاده از  HashTags for Social Media را هم برای ساخت هشتگ های بهتر مد نظر داشته باشید.

HashTags for Social Media
  • HashTags for Social Media
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: VishPal Lab
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۳.۱ مگابایت
 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا