دوچرخه ی الکتریکی شهری MOKE (+عکس)

یکی از مهم ترین بخش هایی که پیشرفت تکنولوژی بر آن تاثیرات قابل ملاحظه ای گذاشته است، عرصه ی حمل و نقل است. همان طور که ممکن است اطلاع داشته باشید، وسایل نقلیه ی الکتریکی که اغلب جنبه ی تفریحی بیشتری دارند تا کاربردی، بسیار مورد توجه و علاقه ی مردم قرار می گیرند.

موبنا، رکسانا دانیالی – از جمله محبوب ترین این دسته وسایل، دوچرخه های الکتریکی هستند. امروز قصد داریم یک دوچرخه ی الکتریکی بسیار کاربردی برای استفاده در شهر را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.
MOKE یک دوچرخه ی الکتریکی شهری خوش ساخت و با کیفیت است که ۱۶۵۰ در ۷۰۰ در ۱۰۴۰ میلی متر ابعاد و ۲۶ کیلوگرم وزن دارد. این دوچرخه از یک ظاهر فوق العاده که ترکیبی از طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن را در خود جای داده، برخوردار است. لازم به ذکر است که MOKE از فریم فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این موضوع استحکامی مشابه یک موتورسیکلت را به آن می دهد که سبب می شود که بتواند تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. زین بلند این دوچرخه امکان سوار شدن همزمان دو نفر و یا حتی یک بزرگسال و دو کودک را فراهم آورده است. همچنین می توانید وسایلی که نیاز دارید را نیز روی آن قرار دهید.
این دوچرخه ی الکتریکی منحصر به فرد مجهز به موتوری ۱۰۰۰ واتی و همچنین یک باتری قابل تعویض ۱۱.۶ آمپری از نوع یون لیتیم است که می تواند MOKE را برای طی مسافتی ۲۰ مایلی با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت مستعد کند.
سیستم ویژه ی چرخ ها نیز آن را برای پیمودن تقریبا هر مسیری آماده کرده است در نتیجه دیگر نیازی به نگرانی در مورد وضع بد خیابان ها و یا مسیر های مختلف نخواهید داشت. علاوه بر این ها، دوچرخه مجهز به یک چراغ ال ای دی فلزی در قسمت جلویی و همچنین یک چراغ قرمز در بخش پشتی است که سبب می شود MOKE در شب قابل رویت باشد. با استفاده از پورت یو اس بی که در ال سی دی دوچرخه قرار دارد، می توانید گوشی هوشمند و یا سایر دستگاه های الکترونیک خود را در حرکت شارژ کنید.
دوچرخه ی الکتریکی شهری MOKE، ۱۹۹۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا