از هزارتوی پرمعمای اپراتوری زرد تا ۱۰ هوشمند برتر

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از بحث مقابله با ورود قاچاق گوشی‌های موبایل می‌گذرد، اما هنوز هم طرح‌هایی نظیر رجیستری اجرا نشده‌اند و هر چند وقت یکبار تاریخ جدیدی برای اجرای آن اعلام می‌شود.

موبنا – در این شماره از نشریه تلفن‌همراه گزارشی با عنوان «بازار موبایل به کام قاچاق» منتشر شده که در آن ابعاد و آسیب‌های مختلف این حوزه مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است. در بخش گزارش‌ها همچنین جدیدترین دستاوردهای دو اپراتور رایتل و همراه‌اول معرفی شده‌اند. گفتنی است پرونده این شماره از نشریه نیز به بازخوانی فعالیت‌های اپراتور چندملیتی ام.تی.ان در ایران پرداخته شده و از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در این شماره به غیر از بررسی دو گوشی پرطرفدار بازار، ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۷ هم معرفی شده‌اند. در پرونده حوادث این شماره همچنین موضوعاتی نظیر «توطئه کثیف برای کشتن همسر»، «ازدواج‌های آتشین، طلاق‌های توافقی» و «دوربین معیوب» پرداخته شده است.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

از هزارتوی پرمعمای اپراتوری زرد تا ۱۰ هوشمند برتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا