تجربه ای متفاوت از نوشیدنی ها با درینک میت (+عکس)

همان طور که می دانید، محصولات نوآورانه در بازار های رقابتی قطعا از جایگاه قدرتمند تری برخوردار می شوند ضمن آن که استقبال مردم از این دسته محصولات نیز بیشتر خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – یکی از پیشرو ترین کمپانی ها در زمینه ی تولید وسایل خلاقانه، آی درینک (iDrink) است که به طراحی، ساخت و تولید سیستم های افزاینده ی کربن به هر نوشیدنی که فکرش را بکنید می پردازد. نکته ی مثبت دستگاه های این شرکت، کیفیت بالای ساخت، طراحی های زیبا و همچنین قابلیت حمل و نقل آسان آن ها است که تمایل مردم به خرید را افزایش می دهد.
این کمپانی که در میشیگان واقع شده، دومین شرکت بزرگ تولید کننده ی سیستم های کربوناسیون خانگی است. با استفاده از درینک میت که از محصولات مبتکرانه ی این شرکت است، می توانید علاوه بر آب، به هر نوشیدنی دیگری کربن اضافه کنید. در واقع این سیستم ها که ثبت اختراع نیز شده اند، CO2 آزاد کرده و می توانند نوشیدنی گازدار و یا به اصطلاح کربناته تولید کنند. در ادامه یکی از جالب ترین این دسته از محصولات تحت عنوان “درینک میت” شرکت آی درینک را معرفی خواهیم کرد.
+ درینک میت
درینک میت محصولی متشکل از دستگاه تولید کننده ی نوشیدنی کربناته به همراه سه محفظه ی استوانه ای شکل ۳ اونسی است که به شما اجازه می دهد علاوه بر تهیه ی آب گازدار، هر نوشیدنی دیگری را نیز در عرض چند ثانیه کربناته کنید. ابعاد دستگاه ۱۶ در ۸ در ۵ اینچ بوده و به قیمت ۸۲.۹۹ دلار قابل خریداری است. از نظر تنوع رنگ بندی نیز مشتری قدرت انتخاب بالایی داشته و می توانید بر اساس سلیقه ی خود یکی از سه رنگ؛ سفید، قرمز و یا مشکی را انتخاب کنید.

علاوه بر دستگاه دو بطری مجزا نیز وجود دارد که ریسک افتادن بطری حین کار را کاهش داده و به خوبی نیز با درینک میت سازگار است. از طرفی با در اختیار داشتن بطری اضافه که از مواد مرغوب هم تهیه شده است، دیگر نیازی به انتقال نوشیدنی کربناته ی تهیه شده به محفظه ای متفاوت نخواهید داشت. ابعاد این دو بطری، ۱۱ در ۳.۵ در ۳.۵ اینچ است و ۱۸.۹۹ دلار قیمت دارند.

تجربه ای متفاوت از نوشیدنی ها با درینک میت (+عکس)

برای آن که بتوانید به آب گازداری که تهیه کرده اید، کمی طعم بدهید، دو بطری حاوی مخلوط سودا و عصاره ی لیموی طبیعی نیز تولید شده است که این کار را به خوبی برایتان انجام خواهد داد. حتی در صورت تمایل می توانید آن را به سایر نوشیدنی هایی که تهیه کرده اید نیز اضافه کنید. این محصول ایتالیایی ۲۱.۹۹ دلار قیمت دارد.

تجربه ای متفاوت از نوشیدنی ها با درینک میت (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا