کوچک ترین هندزفری های بلوتوثی برای دوست داران موسیقی (+عکس)

قطعا استفاده از هندزفری های بلوتوثی برای تمام افراد بسیار راحت تر از انواع قدیمی آن ها خواهد بود. کمپانی Schatzii در این زمینه فعالیت بالایی دارد و به ارائه محصولات متفاوت با تکنولوژی های نوآورانه برای طرفداران خود در سراسر جهان می پردازد.

موبنا، رکسانا دانیالی – گجت های پر کاربرد و خلاقانه ی این کمپانی برای انواع گوشی های هوشمند، پاسخ گوی نیاز های طیف وسیعی از کاربران بوده و تجربه ی بی نظیری از کار با محصولات تکنولوژیک را برای آن ها خلق می کند. یکی از جالب ترین این دسته ابزار های تکنولوژیک، هندزفری های بلوتوثی با سایز کوچک هستند. اکنون دو نوع از این هندزفری ها را معرفی می کنیم.
+ هندزفری گلوله
این محصول متشکل از یک گوشی کوچک و همچنین کپسول شارژ است که با استفاده از آن علاوه بر گوش دادن یک ساعته به موسیقی مورد علاقه ی خود با کیفیت بالا، می توانید به تماس های دریافتی نیز پاسخ دهید. وزن آن ها تنها ۳.۵ گرم است در نتیجه حتی حضورشان را نیز احساس نخواهید کرد. حتی می توانید گلوله را به بیش از یک دستگاه متصل کنید. کپسول شارژ نیز خود یک پاوربانک مجزا است که هندزفری ها را با سرعت بالایی شارژ می کند (حدودا یک ساعت). سایز کوچک این گجت ها، استفاده از آن ها را توسط کاربر بسیار آسان کرده است. قیمت محصول ۹۹.۹۹ دلار است.

+ هندزفری گلوله ۲.۰
با استفاده از این مدل ۱۹۹.۹۹ دلاری نیز می توانید در عین حال که موسیقی های با کیفیت گوش می کنید، به تماس های خود پاسخ دهید. کیس شارژ مجهز به باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری بوده و به دلیل ابعاد کوچکش می توان آن را همه جا همراه خود حمل کرد. این کیس قابلیت ۱۲ بار شارژ کامل هندزفری ها را پیش از آن که خود نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، خواهد داشت. علاوه بر این از حضور یک پورت میکرو یو اس بی هم بهره می برد که از طریق آن قادر به شارژ گوشی هوشمند و تبلتتان هستید. هیچ سیمی در کار نیست و راحتی زیادی را برای کاربر فراهم می کند. وزن این گجت ها ۴.۷ گرم است و ظرف مدت ۱ الی ۱.۵ ساعت شارژ کامل می شوند. تا سه ساعت نیز می توانید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا