کابل های شارژ درخشان (+عکس)

برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند، علاوه بر کیفیت محصولات جانبی که استفاده می کنند مانند شارژر، بحث زیبایی و جذابیت نیز اهمیت بالایی دارند. برای این دسته از افراد، کابل های شارژی که ظاهر درخشانی دارند، قطعا از جذابیت زیادی برخوردار خواهند بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – طراحی این کابل ها به صورتی است که حین شارژ گوشی هوشمند و یا زمانی که از آن به عنوان ابزار اتصال یو اس بی گوشی خود به کامپیوتر استفاده می کنید، درخشان می شوند. در ادامه چند مورد از بهترین این کابل ها را معرفی خواهیم کرد.
+ مورد اول کابل های شارژ درخشان به رنگ آبی است که برای طرفداران این رنگ، انتخابی هیجان انگیز خواهد بود. در واقع با استفاده از این کابل های ال ای دی می توانید تجربه ای متفاوت از شارژ کردن گوشی های هوشمند خود داشته باشید. این نوع ۳۶ اینچ طول دارد قابلیت پشتیبانی از لایتنینگ به یو اس بی و همچنین میکرو یو اس بی به یو اس بی را خواهد داشت. قیمت این محصول که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید، ۱۲.۹۹ دلار است.

+ مورد دوم نیز در دو نوع لایتنینگ و میکرو یو اس بی موجود بوده و ۹.۹۹ دلار قیمت دارد. هر چه شارژ گوشی هوشمندتان پایین تر باشد، نور ساطع شده از کابل نیز بیشتر خواهد بود. به دلیل برخورداری این مدل از سیستم مدیریت شارژ هوشمند، راحتی بیشتری را در استفاده از آن تجربه می کنید چرا که در صورت اتمام شارژ کامل گوشی، این سیستم ادامه ی روند شارژ را خودکار قطع می کند. کابل ۳۱.۵ اینچ طول داشته و می تواند انواع گوشی های اندرویدی و همچنین آیفون را شارژ کند.

کابل های شارژ درخشان (+عکس)

+ اگر رنگ سبز را بیشتر پسند می کنید، مورد سوم انتخاب بهتری خواهد بود. ال ای دی های کار گذاشته شده در کابل به صورت مارپیچ تا انتهای آن ادامه دارند و ظاهر زیبایی را به آن بخشیده اند. این کابل شارژ، ۳۶ اینچ طول و ۱۲.۹۹ دلار قیمت دارد. با استفاده از آن همانند دو نمونه ی قبل می توانید گوشی های اندرویدی و یا آیفون را به راحتی شارژ کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا