از بهترین برندهای هدفون (+عکس)

موسیقی قرن هاست که با روح بشر ارتباط عمیق و محکمی پیدا کرده است. ملودی های دلنشین برای از بین بردن استرس و همچنین ناراحتی های مختلف از قلب و ذهن انسان، بسیار موفق عمل می کنند.

موبنا، رکسانا دانیالی – به دلیل فواید متعددی که موسیقی برای یک فرد می تواند به ارمغان بیاورد، از این اصوات زیبا در درمان های پزشکی برای امراض گوناگون استفاده می شود. در واقع زمانی که به موسیقی مورد علاقه خود گوشی می دهید، گویی به جهانی دیگر منتقل خواهید شد و این نیز تنها موقعی امکان پذیر است که از ابزار های مناسب بهره ببرید. همان طور که می دانید یکی از بهترین ابزار ها برای تجربه ی موسیقی با کیفیت، هدفون ها هستند. از این رو برای حل مشکلات احتمالی، در ادامه لیستی از برترین برند های هدفون تولید شده را ارائه خواهیم داد.


۱۰. House of Marley
باب مارلی از مشهور ترین خوانندگان سبک رگی، نوازنده ی گیتار و فعال اجتماعی بود که اسم وی را می توان مترادف بهترین موسیقی به شمار آورد، به همین دلیل House of Marley نیز مترادف بهترین هدفون خواهد بود. این نام تجاری یک از تولید کنندگان با کیفیت ترین هدفون ها در سطح جهان است. این برند قسمت اعظم توجه خود را به جای جایگاه خود در بازار، بر تولید هدفون های باکیفیت متمرکز کرده است. اگر تنها یک بار تجربه ی استفاده از این هدفون ها را به دست بیاورید، آن را با هیچ چیز عوض نخواهید کرد.
از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۹. JBL
JBL یک برند آمریکایی است که به تولید هدفون های با کیفیت بالا می پردازد. این نام تجاری به خاطر شمار گسترده ی طرفداران خود در رتبه ی نهم این لیست جای گرفته است. اگر موسیقی دلخواه خود را با این هدفون ها گوش کنید، آن را بسیار خوش نوا تر از سایر هدفون ها تجربه خواهید کرد.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)

نوشته های مشابه

۸. Beyer Dynamic
بیرداینامیک یک کمپانی آلمانی در زمینه ساخت هدفون حرفه ای است که از سال ۱۹۲۴ فعالیت دارد. علاوه بر تولید هدفون های با کیفیت، این کمپانی یکی از پر فروش ترین برند های هدفون در دنیا نیز به شمار می رود. بیرداینامیک در کارنامه ی درخشان خود سابقه ی دریافت جایزه ویژه ی طراحی Red dot را دارد که دریافت آن توسط هر برندی یک موفقیت اساسی محسوب می شود.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۷. Grado
مورد هفتم این لیست از ۱۰ برند برتر سازنده ی هدفون در جهان، متعلق به برند Grado خواهد بود. Grado به دلیل کیفیت صدای عالی محصولات خود در دنیا بسیار مشهور است. نکته ی جالب توجه نیز این است که کمپانی از سیاست تک رنگ پیروی می کند یعنی به عنوان مثال، تمام هدفون ها به رنگ سیاه طراحی می شود و همین موضوع بر محبوبیت برند افزوده است.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۶. Ultrasone AG
این برند که در سال ۱۹۹۱ بنیان گذاری شد، تا کنون به خوبی توانسته است نیاز های دوست داران موسیقی را پاسخ گو باشد. بیشتر شهرت کمپانی مربوط به تولید هدفون های پیشرفته با امکانات فوق العاده برای مشتری های وفادار می شود. از نظر طراحی نیز علاوه بر کیفیت، Ultrasone AG تمام تلاش خود را کرده و استفاده از هدفون های آن برای کاربران بسیار راحت است.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۵. Plantronics
این برند نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات صوتی به ویژه هدفون شناخته می شود. هدفون های تولید شده توسط این کمپانی، قادر به ارائه ی کیفیت صدای بسیار مطلوبی هستند. لازم به ذکر است که تعداد کمتر مشتری های Plantronics به خاطر کیفیت پایین هدفون هایش نیست، بلکه بازاریابی کمی برای آن ها صورت گرفته است. چنان چه کمپانی، یک استراتژی قوی برای بخش بازاریابی هدفون های خود در نظر بگیرد، قطعا ظرف مدت کوتاهی با افزایش چندین برابر در مشتری هایش رو به رو خواهد شد.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۴. Sony
سونی برندی است که هیچ نیازی به معرفی ندارد. شاید بتوان آن را شاه حاکم بر دنیای دیجیتال به شمار آورد. این نام تجاری از کیفیت صحبت می کند و به همین دلیل تبدیل به برندی موفق در میان طرفدارانش شده است. از نقطه نظر تولید هدفون های با کیفیت نیز، سونی رتبه ی چهارم این لیست را به خود اختصاص داده است.
هدفون های سونی تنها مخصوص علاقه مندان موسیقی نیست، بلکه برای استفاده ی حرفه ای های این عرصه ی موسیقی هم تولید می شود. طراحی ها نه تنها ساده و زیبا هستند، بلکه با حداقل پیچیدگی ممکن، استفاده توسط کاربر را آسان کرده اند.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۳. Audeze
Audeze یک نام تجاری شناخته شده برای هدفون های با کیفیت در دنیای دیجیتال است که طرفداران بیشماری نیز دارد. اگرچه ممکن است هزینه ای که برای خرید هدفون های این برند می پردازید، کمی بیشتر از همتایان آن باشد اما قطعا ارزشش را خواهد داشت. علاوه بر این ها کمپانی به طراحی راحت برای استفاده ی کاربر و همچنین وضوح صدای هدفون توجه زیادی نشان داده است. Audeze همچنین طیف گسترده ای از هدفون های مختلف را به مشتری عرضه می کند که همین عامل انتخاب را برای علاقه مندان بسیار آسان تر کرده است.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۲. Bose
در جایگاه دوم نیز برند معروف بوز؛ کمپانی لوازم صوتی و خانگی آمریکایی قرار دارد. بوز در بخش تولید هدفون بسیار موفق عمل کرده است و طرفداران زیادی دارد. در این هدفون ها از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای ارائه ی بهترین کیفیت به مشتری ها استفاده می شود. از نظر طراحی نیز، این برند میان علاقه مندانش از موقعیت خوبی برخوردار است.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)


۱. Sennheiser
اکنون به شماره ی نخست لیست می رسیم. جایگاه اول نیز به یک کمپانی آلمانی تحت عنوان “سنهایزر” تعلق دارد که از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. هدفون های این برند، پر فروش ترین هدفون ها در سطح جهانی هستند. کیفیت بالای هدفون های سنهایزر دقیقا با شعار کمپانی همخوانی دارد؛ “اجازه دهید صدا شما را همراه خود به جایی دور ببرد” اگر تنها یک بار از هدفون های سنهایزر استفاده کنید، کاملا متوجه منظور این شعار خواهید شد. به همین دلیل است که رتبه ی اول به این برند تعلق گرفته است.

از بهترین برندهای هدفون (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا