فعالیت سگ را به صورت هوشمند پیگیری کنید! (+عکس)

امروز می خواهیم ابزاری بسیار کاربردی برای آن هایی که حیوان خانگی به ویژه سگ دارند، معرفی کنیم. قطعا یکی از دغدغه های اصلی این افراد، نحوه ی آموزش به حیوان و همچنین کمک به وی در راستای انجام فعالیت های بدنی مورد نیازش خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – PitPat همان چیزی است که مشکل شما را به صورت کاملا هوشمندانه و به سادگی حل می کند. با ما همراه باشید.
برای استفاده از این وسیله ی خلاقانه تنها کافی است سه مرحله را انجام دهید:
+ PitPat را به قلاده ی سگ خود متصل کنید
+ اپ رایگان مخصوص این وسیله را برای دستگاه اندرویدی و یا آی او اس خود دانلود کنید
+ فعالیت حیوان خانگی خود را توسط گوشی همراهتان پیگیری کنید
از جمله فواید مهمی که PitPat برای شما به همراه دارد، می توان به کنترل میزان ورزش مورد نیاز سگ ها اشاره کرد. در واقع برای سلامت فیزیکی و روانی این حیوان های باهوش، ورزش بسیار ضروری خواهد بود. به واسطه ی این دستگاه می توانید فعالیت بدنی حیوان خانگی خود را مورد بررسی قرار دهید. همچنین زمانی که از سگ خود دور باشید نیز، قادر به کنترل سلامتی حیوان خواهید بود. برنامه ی ورزشی که توسط این دستگاه ارائه می شود، بر اساس فاکتور هایی از جمله سن و نژاد تعیین شده و مناسب ترین وضعیت برای حیوان را در نظر می گیرد. دانلود برنامه ی PitPat رایگان بوده و می توانید از میان ۲۰۰ نژاد مختلف آن، گزینه ی مورد نظر خود را پیدا کنید. گجت مورد نظر ضد آب بوده و باتری آن نیز دوامی برای تمام سال دارد. برای تهیه پیت پت چیزی حدود ۴۰ دلار باید هزینه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا