باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

شاید هیچ چیز بدتر از یک جوراب خیس نتواند شما را اذیت کند. راه رفتن با جورابی که به واسطه شرایط محیط خیس شده است به معنی واقعی کلمه می‌تواند اذیت کننده باشد. بعضی افراد برای اینکه از مشکل مذکور رهایی یابند منتظر می‌مانند تا هوا خوب شود و پس از آن بتوانند برنامه رفتن به فضاهای باز را ترتیب دهند. با این وجود روش‌های بهتری هم برای حل این مشکل ارایه شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند -اگر شما لباس مناسب داشته باشید، در هوای بارانی هم می‌توانید به راحتی قدم بزنید و به همین شکل اگر یک جوراب ضدآب برای خود تهیه کرده باشید، پیاده‌روی در باران یا فضای مربوط مشکلی ایجاد نمی‌کند.

برای آنکه در هر فصل از پیاده‌روی در فضای باز لذت ببرید، جوراب ضدآب می‌تواند بهترین گزینه باشد. شاید پس از آنکه چنین جورابی را بپوشید و از مکانی مانند رودخانه عبور کنید، متوجه می‌شوید این جوراب تا چه اندازه می‌تواند برای شما مزیت داشته باشد. اگرچه این روزها انواع مختلف جوراب‌های نانو و ضدآب ارایه شده است، در اینجا لیست بهترین انواع این جوراب‌ها موجود است تا به راحتی بتوانید بهترین مدل آن را تهیه کنید.


جوراب ضدآب Wigwam Pro Socks

این جوراب طراحی زیبا و قابل قبولی دارد و خرید آن به افرادی که می‌خواهند در روزهای بارانی پیاده‌روی کنند یا ورزش‌هایی مانند گلف را انجام دهند توضیه می‌شود. این جوراب به صورت ویژه با مدل‌های مناسب برای آقایان، خانم‌ها و کودکان طراحی شده است و به عبارت دیگر همه اعضای خانواده می‌توانند یک جفت از آن را در اختیار داشته باشند تا ضمن محافظت پاهای خود در مقابل سرما، از قدم زدن زیر باران لذت ببرند.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

این جوراب از جنس نایلون کشی ساخته شده است و سیستم رطوبت‌گیر Tencel و پشم نرم در آن به کار رفته است. جوراب مذکور بسیار سبک است و به صورت بدون طرز ساخته شده است. این جوراب به واسطه سیستم ویژه طراحی و دوخت، پس از استفاده طولانی بوی نامطبوع نمی‌گیرد و ماشین لباسشویی و خشک‌کن مشکلی را برای آن ایجاد نمی‌کند. هر جفت از این جوراب به قیمت ۱۶ دلار به فروش می‌رسد.


جوراب ضدآب Hydroskin Wet Socks

این جوراب در اصل بخشی از لباس غواصی محسوب می‌شود که برای انواع مختلف ورزش‌های آبی کاربرد دارد. برای این جوراب از سیستم عایق ThermalPlus و استفاده شده است و در بافت آن پشم گوسفند نیز به کار رفته است تا در هوای سرد پای انسان را گرم کند. در بخش بیرونی، قابلیت کشی Powerspan راحتی ویژه‌ای را برای این جوراب به همراه می‌آورد و فناوری ضدمیکروبی و ضدبوی نامطبوع هنگام استفاده طولانی برای آن در نظر گرفته شده است.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

این جوراب برای پیاده‌روی در مسیر رودخانه توصیه می‌شود و از آنجایی که بسیار نازک و انعطاف‌پذیر است، از پوشیدن آن به مدت طولانی احساس خستگی نمی‌کنید. فیلترهای رطوبت‌گیر در این جوراب درجه Nth دارد و به همین خاطر می‌توان آن را در مقابل ورود آب کاملا عایق دانست. این جوراب را می‌توانید برای خود، همسر و فرزندان‌تان در اندازه‌های مختلف خریداری کند و اطمینان داشته باشید در هوای سرد زمستان هم جلوی ورود هرگونه سرما را به داخل کفش می‌گیرید. هر جفت از این جوراب به قیمت ۱۷ دلار به فروش می‌رسد.


جوراب ضدآب Mudgear Trail Running Socks

این جوراب ضدآببرای تمام ورزش‌های آبی توصیه می‌شود و به جز استفاده عمومی، می‌تواند به صورت تخصصی هم به کار گرفته شود. تمام بخش‌های این جوراب مبتنی بر سیستم ThermalPlus عایق شده است و پاهای شما حتی در سردترین هوا هم گرم می‌ماند. بخش بیرونی این جوراب به سیستم کشی چهار حالته Powerspan مجهز شده است و تحرک فوق‌العاده، قابلیت ضدمیکروب، قابلیت ضدبو و … از جمله امکانات آن محسوب می‌شود.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

این جوراب برای ماجراجوها و طبیعت‌دوست‌ها بسیار مناسب است. جوراب مذکور تا بالای مچ پای شما را می‌پوشاند و اگر پای شما به طور کامل در یک چاله آب برود، حتی یک قطره آب هم داخل آن وارد نمی‌شود. لایه داخلی این جوراب پای شما را گرم نگه می‌دارد و بخش فوقانی و تحتانی آن به سیستم تهویه مجهز شده است تا پس از پوشیدن به مدت طولانی پاهای شما بوی نامطبوع نگیرد. هر جفت از این جوراب ۲۷ دلار قیمت دارد.


جوراب ضدآب Dexshell Coolvent

این جوراب در اصل از سه لایه مجزا تشکیل شده و شکل ظاهری آن قابل قبول است. لایه بیرونی به گونه‌ای ساخته شده است که ورود ملکول‌های آب و هوا هم جلوگیری می‌کند و کاملا عایق است. طراحی لایه میانی به گونه‌ای است که بخارهای ناشی از عرق پا را خارج می‌کند تا رطوبت داخلی هم به طور کامل از بین برود. لایه داخلی جوراب به یک عایق پیشرفته مجهز شده است که درجه حرارت پا را گرم نگه می‌دارد و البته تنفس پا را در هر شرایطی آسان می‌کند.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

این جوراب برای ورزش‌های آبی و هوای گرم توصیه می‌شود. این جوراب زمانی که می‌خواهید در روزهای بارانی دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی کنید هم بسیار مناسب است و حتی در هوای توفانی هم آسودگی را برای شما به همراه می‌آورد. هر جفت از این جوراب ضدآب در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف ۳۰ دلار قیمت دارد.


جوراب ضدآب Sealskinz Mid Weight Knee Length

این جوراب به طول کامل در مقابل باد، آب و … مقاوم است و حتی شدیدترین و وخیم‌ترین شرایط هم اجازه نمی‌دهد یک قطره آب به داخل آن نفوذ کند. این جوراب ضدآب طراحی مدرن دارد که مورد توجه هر فرد قرار می‌گیرد. لایه بیرونی جوراب از جنس نایلون و به صورت انعطاف‌پذیر ساخته شده است، لاینه میانی آن جنس هیدروفیلی دارد و لایه دخلی هم از جنس پشم، آکرلیک و پلی‌استر ساخته شده است تا پای شما گرم بماند و حتی در دمای منفی صفر هم سرما به داخل جوراب نفوذ نکند.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

شاید به جرات بتوان گفت پیدا کردن جوراب دیگری با این قابلیت‌ها غیرممکن باشد. این جوراب نه تنها رطوبت پای شما را از بین می‌برد، بلکه قادر است به میزان قابل ملاحظه به  سلامت پای شما برای پیاده‌روی‌های طولانی کمک کند و تنفس پای شما را آسان سازد. این جوراب انعطاف‌پذیر و راحت بسیار نرم ساخته شده است که حرکت مچ پا را آسان می‌کند و با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنید. جوراب مذکور برای راه رفتن در مسافت‌های طولانی توصیه می‌شود و به گفته شرکت سازنده اگر بین ۸ تا ۱۰ ساعت به صورت مداوم آن را پوشیده باشید هیچ احساس بدی نخواهید داشت. قیمت هر جفت از این جوراب ۳۳ دلار است.


جوراب Crosspoint Waterproof

در شرایط کنونی که دوستی انسان و طبیعت بیش از هر زمان دیگر توصیه می‌شود، داشتن یک جفت از این جوراب ضروری به نظر می‌رسد. این جوراب برای دوچرخه‌سواران بهترین گزینه محسوب می‌شود و کسانی که به صورت مداوم در طبیعت حضور دارند، می‌توانند مزایای واقعی آن را لمس کنند.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

این جوراب از سه لایه مجزا تشکیل شده است که لایه بیرونی ترکیبی از نایلون،‌ پلی‌استر و ماده‌ای موسوم به اسپندکس است که جلوی ورود آب را می‌گیرد. لایه میانی متناسب با تنفس پا طراحی شده است و لایه داخلی نیز پشم طبیعی را در خود جا داده است تا پا در آن احساس راحتی داشته باشد. این جوراب با وجود برخورداری از سه لایه مجزا به راحتی با شکل پای شما سازگار می‌شود تا از پوشیدن آن به مدت طولانی احساس خستگی نکنید.

جوراب مذکور بسیار زیبا طراحی شده است و مدل‌های زنانه و مردانه دارد. این جوراب با دو سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود و شرکت سازنده می‌گوید هرگونه ورود به آب، پارگی و … شامل این خدمات خواهد شد. هر جفت از این جوراب ۳۵ دلار به فروش می‌رسد.


جوراب ضدآب Hytherm Pro Waterproof

شاید بتوان این محصول را بهترین جوراب ضدآب موجود در بازار جهانی معرفی کرد. لایه داخلی این جوراب از بهترین نوع پشم مرینوس ساخته شده است و ضمن برخورداری از سیستم محافظت حرارتی، کاملا طبیعی بافته شده است. این جوراب بسیار بادوام است و از مواد تشکیل‌دهنده آن در لایه‌های مختلف می‌توان به نایلون،  پشم مرینوس، و پلی‌استر ضدآب اشاره کرد.

باکیفیت‌ترین جوراب‌های ضدآب جهان (+عکس)

لایه بیرونی این جوراب راه‌راه‌های ضخیم دارد و شکل ظاهری آن به گونه‌ای است که مشخص نمی‌شود چنین قابلیت‌هایی را در خود جا داده است. این جوراب به شما کمک می‌کند حتی اگر کفش نامناسب پوشیده‌اید یا مسیرهای ناهموار را طی می‌کنید باز هم احساس خستگی نکنید. این جوراب ضدآب به قیمت ۴۶ دلار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا