بهترین جاکلیدهای کاربردی جیبی (+عکس)

در اینجا لیست بهترین ابزارهای کاربردی برای ساماندهی کلیدها آورده شده است که هر کدام از آنها قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف دارند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پیدا کردن کلید درست از بین دسته‌کلیدی که با خود حمل می‌کنید معمولا کار دشواری است و با وجود آنکه هر روز با کلید مورد نظر خود سر و کار دارید، باز هم احتمال اشتباه کردن وجود دارد. متاسفانه باید گفت این فقط مشکل شما نیست و تقریبا همه با چنین اتفاقی مواجه هستند.

برخی افراد می‌گویند اهمیت پیدا کردن کلید درست و غلط مانند مرگ و زندگی است و البته ادعا می‌کنند که در این زمینه بزرگنمایی نکرده‌اند. تصور کنید یک قاتل یا سارق به دنبال شما می‌دود و قصد دارید به سرعت وارد منزل یا محل کار شوید و در این شرایط اگر نتوانید کلید مناسب را پیدا کنید، با خطر جدی مواجه می‌شوید.

به هر حال چه خطر به این بزرگی شما را تهدید کند یا اینکه در زندگی روزمره خود قصد باز کردن قفل‌های مختلف را داشته باشید، بهتر است فرآیند پیدا کردن کلید درست آسان‌تر انجام شود. اگر شما هم مانند بسیار از افراد همه کلیدهای خود را بی‌نظم در کنار یکدیگر نگه می‌دارید، ابزارهای ساده‌ای که در این زمینه ارایه شده‌اند می‌توانند کاربرد فراوان داشته باشند.

این روزها انواع مختلف جاکلیدی یا ابزارهای کاربردی برای ساماندهی کلیدها عرضه می‌شوند و برخی از آنها به شما کمک می‌کنند سریع‌تر وارد خانه شوید. بعضی از آنها به گونه‌ای ساخته شده است که وقتی کلیدها را در خود نگه می‌دارند، می‌توانند به عنوان یک ابزار دفاع شخصی مورد استفاده قرار بگیرند و البته، تمامی آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا وقتی کلیدها را با خود حمل می‌کنید باعث سوراخ شدن جیب شما نشوند.

در این زمینه ابزارهای مختلف ارایه شده است و اینجا لیست بهترین ابزارهای کاربردی برای ساماندهی کلیدها آورده شده است که هر کدام از آنها قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف دارند.

جاکلیدی MagKey Holder

این ابزار به صورت کاملا علمی کلیدهای شما را ساماندهی می‌کند. در این سیستم یک آهنربای کوچک به هر یک از کلیدهای شما متصل می‌شود و تمامی آنها از این طریق به یکدیگر متصل می‌شوند تا به راحتی همه کلیدها کنار هم قرار بگیرند.

۱

این روش کمک می‌کند به جای آنکه کلیدها از یکدیگر فاصله داشته باشند و به صورت نامرتب شما را اذیت کنند، در هر شرایطی کنار یکدیگر باشند. با این روش شما می‌توانید هر مدل حلقه‌ای را که می‌خواهید برای حمل کلیدهای خود استفاده کنید. این ابزار کوچک ۱۰ دلار قیمت دارد.

جاکلیدی KeyDisk

از زمانی که شرکت KeyDisk تولید محصولات خود را گسترده‌تر کرد، کاربران گزینه‌های بیشتری را برای مرتب کردن کلیدهای خود در اختیار گرفتند. آخرین محصول این شرکت یک ابزار کاربری است که به صورت هوشمندانه کلیدها در آن قرا می‌گیرند.

۲

این ابزار فلزی کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که حفره کلیدها در بخش مربوطه آن جاسازی می‌شوند و سپس هر کلید داخل بخش فلزی می‌رود تا قرار گرفتن آن در جیب و حمل آن به راحتی انجام شود. طراحی این جاکلیدی بسیار متفاوت است و بدنه آن از جنس آلومینیوم و فولاد ساخته شده است. قیمت این جاکلیدی ۱۲ دلار است.

جاکلیدی KeyDisk Mini

شرکت KeyDisk در زمینه تولید جاکلیدی محبوبیت جهانی دارد و در لیست بهترین جاکلیدی‌های جهان هم سه مورد را به خود اختصاص داده است. کوچک‌ترین محصول شرکت مذکور در این لیست Mini نام دارد.

۳

این جاکلیدی آلومینیومی تا حد ممکن کوچک ساخته شده است و البته در کنار آنکه جای کمی را اشغال می‌کند، به شما امکان می‌دهد تمام کلیدها را داخل آن قرار دهید. این جاکلیدی با قیمت ۱۹ دلار به فروش می‌رسد.

جاکلیدی Cineik K-Addict

این جاکلیدی برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد دارند تعداد محدودی کلید را که هر روز با خود حمل می‌کند، به صورت مرتب و ساده در کنار یکدیگر قرار دهند.

۴

جاکلیدی A-Addict یک ماشین کوچک فلزی محسوب می‌شود که به خوبی همه کلیدهای شما را ساماندهی می‌کند و تا حد ممکن فضای لازم برای کلیدها با اندازه‌های مختلف را فراهم می‌آورد. استفاده از این جاکلیدی کوچک بسیار آسان است و طراحی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. حمل این جاکلیدی در جیب شلوار به راحتی انجام می‌شود و قیمت آن ۲۰ دلار است.

جاکلیدی Keyport Slide

این جاکلیدی به واسطه طراحی متفاوت خود به شما امکان می دهد از طریق رنگ‌های مختلف بتوانید کلید مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان شناسایی کنید و هیچ اشتباهی انجام ندهید.

۵

این محصول نسبت به دیگر گزینه‌ها اندکی بزرگ‌تر است، زیرا یک مکانیسم کاربردی ویژه برای آن در نظر گرفته شده است. این جاکلیدی تمام بدنه کلید را در محفظه خود قرار می‌دهد و به واسطه دکمه‌های مخصوص رنگی به شما امکان می‌دهد هر زمان که می‌خواهید با فشار دادن دکمه مربوطه کلید مورد نظر را خارج کنید. این جاکلیدی ۲۰ دلار قیمت دارد.

جاکلیدی Orbitkey 2.0

اگر قصد دارید یک ابزار کاربردی هوشمند را در اختیار بگیرید بهتر است سراغ این جاکلیدی بروید و امکانات مختلف آن را مورد استفاده قرار دهید.

۶

بدنه این جاکلیدی از جنس چرم و پارچه ساخته شده است و یک بخش چرخشی ویژه دارد که می‌تواند انواع مختلف کلید، حافظه فلش، چاقو،‌ دربازکن یا … را در خود جا دهد. این ابزار در مجموع می‌توند ۷ کلید را در کنار یکدیگر قرار دهد و با طراحی متفاوت خود به قیمت ۲۵ دلار فروخته می‌شود.

جاکلیدی S-Key Organizer

در بخش جاکلیدهای چرخشی و چرمی این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کلیدها جیب شما را سوراخ کنند.

۷

این جاکلیدی نرم و کوچک قادر است کلیدهای فلزی و سخت را به بهترین شکل در کنار هم نگه دارد و حتی اگر در کنار گوشی هوشمند شما باشد هم اجازه نمی‌دهد کلیدها آسیبی به نمایشگر دستگاه وارد کنند. شکل ظاهری دستگاه شبیه به جاکلیدی‌های قدیمی است و بدنه آن از جنس چرم ساخته شده است. این جاکلیدی ۲۷ دلار قیمت دارد.

جاکلیدی Phigvel Makers & Co. Key Case

اگر قرار است یک ابزار فناورانه و کاربردی کوچک را در جیب خود حمل کنید پیشنهاد می‌کنیم این جاکلیدی را مورد بررسی قرار دهید.

۸

جاکلیدی مذکور با بدنه‌ای از چرم مات ساخته شده است که در هر دو سر خود دو پیچ چرخشی دارد که کلیدها می‌توانند در هر دو بخش قرار بگیرند. کلیدها به صورت چرخشی از داخل این جاکلیدی بیرون می آیند و قیمت آن ۲۸ دلار اعلام شده است.

جاکلیدی Blockey

به جای آنکه از یک حلقه معمولی برای کنار هم قرار دادن کلیدهای خود استفاده کنید، بهتر است این ابزار کابردی و کوچک را به کار برید.

۹

این جاکلیدی به صورت هوشمندانه کلیدها را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد و دو بخش مغناطیسی در دوطرف آن باعث می‌شود کلیدها با نظم همیشگی کنار هم باشند. این جاکلیدی قادر است برای هر مدل کلید با هر اندازه‌ای برنامه‌ریزی کند و مشکل شما را در حمل آن آسان کند. قیمت این جاکلیدی ۳۲ دلار است.

جاکلیدی KeyKlip

این ابزار متفاوت از آلومینیوم پرداخت شده ساخته شده است و یک بخش از بدنه آن به عنوان کارابین مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانید بند مخصوص کوله‌پشتی یا ابزارهای مختلف خود را به راحتی قفل کنید.

۱۰

این جاکلیدی کاربردی که استفاده از آن به کوهنوردان توصیه می‌شود، قادر است به صورت همزمان ۱۲ کلید را با خود حمل کند و حتی کلید اتومبیل مجهز به یک زایده پلاستیکی بزرگ را هم در خود نگه دارد. این جاکلیدی بسیار ایمن و استفاده از آن آسان است. شما به راحتی می‌توانید این جاکلیدی را در جیب خود حمل کنید و قیمت آن ۳۵ دلار اعلام شده است.

جاکلیدی KeySmart Rugged

شرکت KeySmart از نخستین کمپانی‌هایی بود که توانست با ساخت جاکلیدی به شهرت جهانی برسد و هم‌اکنون یکی از بهترین محصولات را در این زمینه تولید می‌کند.

۱۱

جاکلیدی جدید این شرکت بهترین استاندارد برای ساماندهی کلیدها را در اختیار دارد و گزینه مناسب برای شما محسوب می‌شود. این جاکلیدی نسبت به قبل پیشرفته‌تر و به‌روزتر شده است و شبیه به چاقوهای سوئیسی، کلیدها از دو طرف در آن قرار می‌گیرند و به صورت چرخشی بیرون می ایند. این جاکلیدی آلومینیومی ۳۵ دلار قیمت دارد.

جاکلیدی KeyBiner

علاقمندان به ابزارهای کاربردی متفاوت می‌توانند این جاکلیدی را به عنوان بهترین گزینه خریداری کنند و کلیدهای خود را به راحتی با آن ساماندهی کنند.

۱۲

این جاکلیدی در اصل یک ابزار چند-کاربردی است که آچار مخصوص پیچ‌های شش‌سر را هم شامل می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به کارابین برای قفل کردن بندها،‌ پیچ‌گوشتی، نوار مخصوص اتصال به بخش‌های مختلف، دسته کاربردی و دربازکن اشاره کرد. این جاکلیدی درمجموع ۱۴ کلید را با خود حمل می‌کند و قیمت آن ۳۵ دلار است.

جاکلیدی Liquid Key Caddy

این جاکلیدی مستطیلی متفاوت نسبتا سنگین است و البته اگر قرار باشد یک ابزار کاربردی در اختیار داشته باشید گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

۱۳

نحوه ساخت این جاکلیدی آلومینیومی بسیار متفاوت بوده است و نسبت به دیگر موارد یاد شده می‌توان آن را بسیار لوکس‌تر و بهتر دانست. سیستم هوشمند این جاکلیدی به گونه‌ای ساخته شده است که احتمال باز شدن یا بیرون آمدن کلیدها را غیرممکن می‌کند و به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان کلید درست را پیدا کنید. این جاکلیدی مقاوم و متفاوت ۴۳ دلار قیمت دارد.

جاکلیدی Mini Q Key Organizer Knife

ممکن است این جاکلیدی برای همه کاربرد نداشته باشد. زیرا در بدنه فلزی آن یک چاقوی تاشو هم کار گذاشته شده است تا بتوانید در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

۱۴

آن دسته از افرادی که تمایل دارند یک چاقوی جیبی با خود حمل کنند، می‌توانند این محصول را به عنوان بهترین ابزار در اختیار داشته باشند. این جاکلیدی در سه مدل و از جنس آلومینیوم، برنج یا تیتانیوم ساخته شده است که کلیدها داخل آن باید طول ۲.۳۵ اینچی داشته باشند. کلیدها از یک سمت آن بیرون می‌آیند و چاقو از سمت دیگر بیرون می‌آید تا کاربر اشتباه نکند. این جاکلیدی برحسب جنس بدنه خود با قیمت ۴۸ تا ۶۸ دلار به فروش می‌رسد.

جاکلیدی KeyClip

این جاکلیدی در اصل یک کیف پول جیبی هم محسوب می‌شود که سیستم قفل RFID برای آن در نظر گرفته شده است و ضمن حمل پول به صورت ایمن، کلیدهای شما را هم ساماندهی می‌کند.

۱۵

این جاکلیدی از آلومینیوم ۶۰۶۱ ساخته شده است که از فلز مذکور برای ساخت بدنه هواپیما استفاده می‌شود و البته آلومینیوم یاد شده با فولاد ترکیب شده است تا جاکلیدی بسیار مقاوم باشد. کلیدها با یک پیچ به یکدیگر متصل می‌شوند و هیچ فضای خالی بین آنها وجود ندارد. این جاکلیدی ایمنی کامل را برای کلیدها و پول برقرار می‌کند و قیمت آن ۸۹ دلار است.

دکمه بازگشت به بالا