معرفی ربات «قیمت خودرو»؛ راهی برای دریافت روزانه قیمت خودروهای داخلی و خارجی

امروزه با نوسانات قیمت بازار خودرو خریداران نیز دچار سردرگمی شده اند. به همین منظور وجود یک منبع مطمئن برای دست یابی به قیمت روزانه ی خودروهای داخلی و خارجی می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. «قیمت روز خودروها» یک ربات هوشمند برای دریافت آخرین تغییرات قیمت و آپشن های روز خودروهای داخلی و خارجی است.

موبنا – با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات gheymatkhodro_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ gheymatkhodro_bot رباتی است که می توانید از طریق آن به قیمت روزانه ی خودروهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی gheymatkhodro_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. پس از آن کافیست از طریق منوی طراحی شده شرکت سازنده و نام خودرو را برای gheymatkhodro_bot ارسال نمایید.

ربات مذکور در کسری از ثانیه قیمت روز خودروی درخواستی را برای شما ارسال می کند. این اطلاعات شامل قیمت کف و سقف خودرو است که معمولاً مربوط به قیمت نمایندگی و ازاد آن می شود. به عنوان آزمایش، قیمت خودروی داخلی تیبا ۲ محصول کمپانی سایپا را از آن درخواست کردیم و ربات قیمت روز خودرو در کسری از ثانیه اطلاعات مورد نیاز را برای ما ارسال کرد.

علاوه بر این از طریق این ربات قادر هستید آپشن خودورهای مختلف و آخرین تغییرات آن ها را از طریق لینکی که ربات برای شما ارسال می کند، مشاهده کنید. اگر انتقاد و یا پیشنهاد خاصی نیز دارید که موجب پیشرفت سطح کیفی این ربات می شود، می توانید از طریق قسمت تماس با ما نظرات خود را ثبت نمایید.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا