کیبورد مکانیکی مدرن با حال و هوایی متعلق به گذشته! (+عکس)

لزوم بهره مندی از یک صفحه کلید مناسب و کاربردی برای افرادی که زیاد با تایپ کردن سر و کار دارند، بیش از هر کس دیگری احساس می شود. یکی از بهترین ابزار هایی که می تواند این راحتی را برای کاربران تامین کند، کیبورد های مکانیکی است.

موبنا، رکسانا دانیالی – این کیبورد ها که در انواع متنوعی تولید می شوند، شما را به یاد ماشین های تایپ قدیمی اما از نوع مدرن می اندازند. اکنون یک استارت آپ جالب را معرفی می کنیم که در زمینه ی تولید صفحه کلید های مکانیکی مدرن فعالیت دارد.
Lofree استارت آپی است که به طراحی و تولید کیبورد های قابل حمل و زیبا می پردازد. این کیبورد ها در رنگ های روشن و شاد تولید شده و رنگ های مشکی، سفید و سیلور یکنواخت لپ تاپ ها و دستگاه های الکترونیکی شما را دگرگون می سازند چرا که حال و هوایی متفاوت به آن ها می بخشند. علاوه بر این، دکمه ها به صورت اشکال گرد طراحی شده اند که ظاهر آن ها را جذاب تر از کیبورد های معمولی دیگر کرده است.
صفحه کلید های مکانیکی ساخت شرکت Lofree اگرچه شما را به دوران تلویزیون های سیاه و سفید می برند، اما به اندازه ی یک کیبورد متعلق به سال ۲۰۱۷ نیز مدرن هستند! لازم به ذکر است که این صفحه کلید ها با انواع سیستم های مختلف مانند مک، لپ تاپ های برند های گوناگون، اندروید و آی او اس به خوبی کار می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا