آنر ۶X گوشی میان‌رده با دوربین دو گانه و ارایه بهترین تجربه عکاسی

Honor 6X یکی از جدیدترین محصولات برند آنر، زیرمجموعه هواوی است. این دستگاه اگرچه در بین گوشی‌های میان‌رده‌ قرار می‌گیرد، اما وجود دوربین دوگانه، نمایشگر پیشرفته و البته پردازنده قدرتمند آن را در رده‌ی بهترین محصولات بازار قرار می‌دهد.

موبنا – آنر ۶X به دوربین دوگانه مجهز شده که شامل لنزهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی است و می‌تواند لحظه‌های خاص زندگی شما را با بالاترین کیفیت ثبت کند.
با قابلیت فوکوس پرسرعت در کمتر از ۰.۳ ثانیه، قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز و حسگر IMX386 سونی، هرگز تصویری را از دست نخواهید داد.
کیفیت رنگ عالی، شارپ و کاهش نویز به لطف سایز پیکسل ۱.۲۵ میکرون روی هر سنسور، فناوری DTI و پردازنده تصویر ISP امکان ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت را فراهم می‌کند.
دوربین جلوی آنر ۶X از سنسور ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۷ درجه و پردازنده تصویر برخوردار است. این دوربین همچنین قابلیت تشخیص رنگ پوست را دارد و به یک نرم‌افزار پرتره خودکار لمسی با امکان ثبت تصاویر سلفی عالی مجهز است. این نرم‌افزار از قابلیتی بهره می‌برد که هنگام عکاسی سیاه و سفید شدت رنگ را کم می‌کند تا کیفیت عکس سیاه و سفید بیشتر شود.
پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ (۱۶ نانومتری) و ۴ گیگابایت رم با فایل سیستم SFS، قلب تپنده آنر ۶X را تشکیل می‌دهد.
گوشی آنر ۶x به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که بیشترین میزان عمر باتری را برای انجام بازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به این ترتیب ۱۱ درصد نسبت به نسل قبل افزایش یافته است.
با این باتری می‌توان دو روز با خیال راحت از گوشی استفاده کرد. این باتری امکان یک روز و نیم استفاده سنگین از گوشی آنر ۶X را فراهم می‌کند. با تکنولوژی شارژ ۵ ولت ۲ آمپر گوشی آنر قابلیت شارژ سریع را برای شما فراهم می‌کند.
با یک بار شارژ می‌توانید ۱۱.۵ ساعت ویدیو تماشا کنید، ۷۰ ساعت به موسیقی گوش فرا دهید، یا ۸ ساعت بازی کنید. البته عمر باتری بر اساس نوع استفاده کاربر و شرایط شبکه متفاوت خواهد بود.
طراحی ارگونومیک آنر، انحنای نرم، ضخامت ۸.۲ میلی‌متری بدنه فلزی و شیشه خمیده ۲.۵D حس خوبی را به کاربر القا می‌کند.
صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است که حتی زیر نور مستقیم خورشید بهترین تجربه بصری را ارایه می‌دهد. این نمایشگر همچنین نور آبی را برای کاهش خستگی چشم کاهش می‌دهد.
رابط کاربری پیشرفته EMUI 4.1، ویژگی‌های بصری شامل ایجاد پنجره برای دو اپلیکیشن بالای هم را فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا