DJI Inspire 1تلفیقی از پرواز و فیلم برداری (+عکس)

این بار می خواهیم یکی از هیجان انگیز ترین نوآوری های تکنولوژیک که تاکنون تولید شده است را به شما معرفی کنیم. Inspire 1 DJI دستگاهی پرنده است که مجهز به یک دوربین با کیفیت بالای ۴کی بوده و مزایای زیادی به همراه خود دارد.

موبنا، رکسانا دانیالی – این دستگاه در مقایسه با سایر نمونه های مشابه با هزینه ی معقول تری قابل خریداری است، ضمن آن که کیفیت خوبی نیز دارد. علاوه بر این، کنار هم قرار گیری امکانات متعدد Inspire 1، استفاده از آن را سخت نکرده است و هر فردی به راحتی می تواند با آن کار کند. این دستگاه در واقع متعلق به زیر مجموعه ی مالتی روتور ها و یکی از انواع پهپاد است.
این پهپاد ویژگی های مناسبی دارد که انتخاب آن را برای علاقه مندانش جذاب تر می کند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به مجهز بودن دستگاه به یک دوربین با کیفیت اشاره کرد که به کاربر اجازه ضبط ویدئو های بدون محدودیت با میدانی ۳۶۰ درجه ای را می دهد. نکته ی دیگر که در رابطه با DJI Inspire 1 بسیار ارزشمند به نظر می رسد، قابلیت پشتیبانی این پهپاد دوربین دار از زوایایی است که زیر آن قرار می گیرد. در نتیجه هر چیزی که روی زمین باشد را ثبت خواهد کرد.
حتی می توانید به دستگاه خود مسیر دهید و برای آن عملکردی مشخص تعریف کنید. لازم به ذکر است که ایجاد تغییرات در تنظیمات اعمال شده، به راحتی قابل انجام است و از این نظر هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. از طرفی این پهپاد قابلیت ضبط ویدئو از فاصله ی حداکثری یک مایل را دارد که به همین دلیل در راستای به کار گیری برای مقاصد فیلم برداری حرفه ای بسیار مناسب خواهد بود.
برای افرادی که نمی خواهند Inspire 1 به صورت کاملا خودکار کار کند، می توانند تنظیمات دستگاه را به حالت دستی تغییر دهند. این پهپاد قادر به پشتیبانی همزمان از دو اپراتور است؛ یکی در جهت کنترل دوربین و دیگری برای تنظیم خود دستگاه. گزارش ها حاکی از برنامه ریزی کمپانی تولید کننده برای افزودن امکانی تحت عنوان ” مرا دنبال کن” است که به این وسیله پهپاد توانایی دنبال کردن کاربر خود را به صورت کاملا هوشمند به دست می آورد. اما هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد تاریخ تولید این نسخه ی متفاوت انجام نشده است.
از نظر قیمت نیز همان طور که می دانید، وسیله ای با در اختیار داشتن تکنولوژی پیشرفته مانند Inspire 1، چندان هم ارزان نخواهد بود. این پهپاد مجهز به دوربین، حدود ۲۸۰۰ دلار قیمت دارد. اما اگر توانایی پرداخت این قیمت را داشته باشید، قطعا از ویژگی های منحصر به فرد و هیجان انگیز آن به وجد خواهید آمد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا