قاب EZ مخصوص آیفون ۷ و ۷ پلاس (+عکس)

امروز قابی مخصوص گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس معرفی خواهیم کرد که به خوبی از پس انتظارات علاقه مندان به قاب های چند کاربردی بر خواهد آمد. EZ، قابی جالب مجهز به کابل لایتنینگ و آداپتور یو اس بی است که افزایش کارایی باتری گوشی هوشمند شما را به خوبی تضمین می کند.

موبنا، رکسانا دانیالی – این قاب در واقع یک شارژر سیار بوده که در چهار مدل مختلف برای آیفون ۶، ۶ پلاس، ۷ و ۷ پلاس در دسترس است. EZ از ظاهری نسبتا باریک و در عین حال خوش ساخت برخوردار است که طراحی ویژه ی بخش پشتی آن، نقش مهمی در به حداقل رساندن وزنش داشته و کاربر با راحتی بیشتری می تواند از آن استفاده کند. سه رنگ متنوع این قاب نیز، انتخاب را برای افراد علاقه مند به خرید آن بسیار راحت تر کرده است.
با در اختیار داشتن قاب EZ دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن شارژر گوشی هوشمند خود باشید. به وسیله ی کابل لایتنینگ و آداپتور یو اس بی قابل جداسازی از قاب، می توانید گوشی همراه خود را با نزدیک ترین پریز شارژ کنید. به عنوان یک قاب با قابلیت شارژ نیز، EZ مجهز به باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری بوده و امکان تغذیه ی آیفون شما را حتی در حین حرکت فراهم می کند. علاوه بر این امکانات، چهارچوب محکم قاب گوشی را از صدمات احتمالی در امان نگه می دارد.
قاب چند کاره ی EZ 45 دلار قیمت دارد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا