دوربین واقعیت مجازی TwoEyes (+عکس)

امروز می خواهیم دوربینی متفاوت را معرفی کنیم که هر فرد علاقه مند به تکنولوژی را به وجد خواهد آورد. همان طور که می دانید امروزه انواع و اقسام دوربین های مختلف با کارایی های متنوع در بازار موجود هستند و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. اما در این میان، دوربینی که بتواند یک ویژگی متمایز از سایرین را به نمایش بگذارد قطعا از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – TwoEyes دوربینی متفاوت با برخورداری از چهار لنز ۱۸۰ درجه است که می تواند تجربه ای کامل و حقیقی تر از تکنولوژی واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار دهد. واقعیت مجازی یک فناوری نوین است که مرز های میان فضای واقعی و مجازی را از میان برمی دارد. این دوربین ۹۸ در ۳۵ در ۴۰ میلی متر ابعاد و ۲۰۰ گرم وزن دارد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، TwoEyes مجهز به دو چشم بوده که طراحی آن را بسیار خلاقانه کرده است.

 

 

از طرفی به دلیل سایز جمع و جور و فشرده می توانید آن را همه جا همراه خود حمل کنید. امکان نصب دوربین بر سه پایه برای ضبط یک ویدیو ی واضح تر نیز وجود خواهد داشت. به وسیله دو چشم این دوربین می توانید به تمرکزی ۳۶۰ درجه ای بر اطراف دست پیدا کنید، دقیقا همان گونه ای که با چشمانتان جهان را مشاهده می کنید. با قابلیت واقعیت مجازی نیز قادر به ضبط ویدیو های واقعی تر و سه بعدی خواهید بود.
۰ae69d610dba878fe51052249fe85d8f_original
TwoEyes دو حالت شامل “یک چشم” و “دو چشم” را پشتیبانی می کند. این مورد به نحوه ی در دست گرفتن دوربین بستگی دارد. سنسور هایی که در این دوربین کار گذاشته شده اند، این حالات را سریع تشخیص داده و می توانند میان آن ها به صورت خودکار تغییر وضعیت دهند. به وسیله حالت دو چشمی می توانید ویدیو های سه بعدی واقعی ضبط کتید.
به وسیله ی سیستم بلوتوث و وای فای، دوربین به راحتی به انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها متصل شده و امکان اشتراک گذاری فیلم ها را فراهم می کند. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا بایت است. TwoEyes از حضور یک باتری قابل شارژ ۲۰۰۰ میلی آمپری نیز بهره می برد.
دوربین TwoEyes 199 دلار قیمت دارد.

۹۱۴۳۹۸b09adb28a39b04da12ef44f090_original

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا