هیئت دولت اعتبار تکمیل بزرگراه شیراز نی‌ریز را تامین کند

محمدرضا امیری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان فارس اظهار داشت: تکمیل بزرگراه شیراز_ نی‌ریز _ سیرجان از مطالبات اصلی مردم نی‌ریز در سفر هیئت دولت به  این استان است. وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در شهرستان نی‌ریز تصریح کرد: راه‌اندازی مسیر ریلی شیراز_‌نی‌ریز، نی‌ریز سیرجان از دیگر مطالبات مردم …

محمدرضا امیری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان فارس اظهار داشت: تکمیل بزرگراه شیراز_ نی‌ریز _ سیرجان از مطالبات اصلی مردم نی‌ریز در سفر هیئت دولت به  این استان است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در شهرستان نی‌ریز تصریح کرد: راه‌اندازی مسیر ریلی شیراز_‌نی‌ریز، نی‌ریز سیرجان از دیگر مطالبات مردم است که در توسعه شهرستان نقش موثری دارد.

فرماندار نی‌ریز با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور به این شهرستان اظهار امیدواری کرد که  در این سفر اعتبار لازم برای تکمیل این دو پروژه ناتمام تخصیص یابد.

استان فارس در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت است و در این سفر هیئت دولت از نزدیک با مسائل استان فارس آشنا می‌شوند.

در این سفر دو روزه وزرا و اعضای هیئت دولت به شهرستان‌ها سفر کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آگاه می‌شوند و به مطالبات مردمی رسیدگی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا