این تخت خواب هوشمند شما را به خوبی می‌شناسد (+عکس)

تخت خواب هوشمند ۳۶۰ Smart Bed هم‌اکنون برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی CES 2017 در معرض دید عموم قرار گرفته است

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر چه خوابیدن یک فرآیند معمول محسوب می‌شود، ولی تخت خواب هوشمند ۳۶۰ Smart Bed که در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی شده است می‌تواند نحوه خوابیدن شما را تغییر دهد.

photo_2017-01-09_08-10-37

این محصول متفاوت و هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است تعریف جدید از نحوه خوابیدن ارایه می‌دهد و به گفته «شِلی ایباخ» مدیر شرکت تولیدکننده این محصول، ۳۶۰ Smart Bed می‌تواند اتفاقات جدیدی را در زمینه خوابیدن رقم بزند. او در این خصوص گفت: «تجربه خوب یک شب با خواب باکیفیت اتفاقی است که برای ذهن سالم، بدن سالم و روح سالم لازم به نظر می‌رسد. مشتریان می‌توانند از خوابیدن روی ۳۶۰ Smart Bed لذت ببرند تا این تخت‌خواب به صورت هوشمند و خودکار شرایط خود را با بدن فردی که روی آن می‌خوابد سازگار کند و بهترین فضا را برای خوابیدن او به ارمغان بیاورد».

۳۶۰-smart-bed-1

یکی از بهترین فناوری‌های به کار گرفته شده در ای تخت‌خواب سیستم مدیریت هوای داخل تشک‌های آن است که بستر بسیار مناسب را برای خوابیدن فراهم می‌کند. این سیستم می‌تواند خود را با نحوه خوابیدن هر فرد سازگار کند. داخل تشک‌ها دو کیسه هوا تعبیه شده است که کیسه‌ها می‌توانند تشخیص دهند شما روی چه بخشی از بدن خود خوابیده‌اید تا متناسب با آن تغییر حالت دهند. فناوری هوشمندی که در این تخت‌خواب به کار گرفته شده است همچنین وزن فردی که روی آن خوابیده است، موقعیت بدن، صداهای محیط و … را به صورت هوشمندانه بررسی می‌کند و متناسب با آن بهترین عکس‌العمل را نشان می‌دهد.

۳۶۰-smart-bed-3

علاوه بر موارد گفته شده، این تخت خواب عادات فرد را یاد می‌گیرد و به عنوان مثال متوجه می‌شود که فرد هر شب چه ساعتی به تخت خواب می‌رود و چه ساعتی از خواب بیدار می‌شود. بر این اساس اگر فرد عادت داشته باشید دیر به خواب برود، اقدامات مختلف انجام می‌دهد تا زمان خوابیدن او را تغییر دهد و نظم بیشتری برای خوابیدن او فراهم کند. همچنین، تخت خواب هوشمند قادر است برای افرادی که بد می‌خوابند یا شب‌ها دیر به خواب می‌روند هم راهکار ارایه دهد و به آنها کمک کند سریع‌تر به خواب بروند.

۳۶۰-smart-bed-4

این تخت خواب می‌داند که فرد چه ساعتی باید از خواب بیدار شود و به همین خاطر برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ساعت مذکور انجام می‌دهد. زمانی که موقع بیدار شدن فرا می رسد، با تکان‌های آرام و موسیقی ملایم سعی می‌کند او را از خواب بیدار کند.

photo_2017-01-09_08-10-35

تخت خواب هوشمند ۳۶۰ Smart Bed هم‌اکنون برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی CES 2017 در معرض دید عموم قرار گرفته است و از آن به عنوان بهترین و هوشمندترین تخت جهان یاد می‌کنند. هنوز به درستی مشخص نیست این محصول چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا