خودنمایی خودروهای آینده نگر درCES 2017 (+عکس)

CES یا نمایشگاه بین المللی سی ئی اس، به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است. هدف اصلی این نمایشگاه بر ارائه ی نوآوری ها و ابتکارات جدید در حوزه ی تکنولوژی متمرکز بوده و در هفت ژانویه هر سال (۱۹ دی ماه) فعالیت خود را آغاز می کند.

موبنا، رکسانا دانیالی – محل فعلی نمایشگاه بین المللی CES در دره ی لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا قرار دارد. لازم به ذکر است که نمایشگاه برای بازدید عموم آزاد نیست و مجوز ورود لازم خواهد بود. هر ساله بیش از ۳۵۰۰ شرکت کننده از جمله تولید کنندگان، طراحان و تامین کنندگان بخش فناوری و تکنولوژی در این رویداد حضور به عمل می آورند.


+ از جمله جذاب ترین خودرو های اسپرت های تک که در CES سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده، فورد جی تی ساخت آمریکا است. در این نمایشگاه که هر ساله در تاریخ ۸ ژانویه برگزار می شود، ۳۸۰۰ شرکت کننده جدید ترین محصولات و خدمات خود را به بیش از ۱۶۵۰۰۰ بازدید کننده ارائه می دهند.

۱


+ در این تصویر یکی از بازدید کنندگان را در حال بررسی خودروی فورد فیوژن هیبرید مشاهده می کنید. این خودرو ی هیبریدی که به صورت خودکار کنترل می شود برای حرکت نیازی به راننده ندارد.

۲


+ بازدید کنندگان در حال تماشای یک نمایش با استفاده از هدست های واقعیت مجازی هستند که در غرفه ی کمپانی فولکس واگن (شرکت خودروسازی آلمانی است که پس از جنرال موتورز دومین خودروساز بزرگ جهان به شمار می رود) ارائه می شود. هدست های واقعیت مجازی شرکت فولکس واگن نیز یکی از محصولات مهم نمایشگاه بین المللی سی ئی اس ۲۰۱۷ هستند.

۳


+ از دیگر محصولات های تکی که در CES سال ۲۰۱۷ در لاس وگاس حضور به عمل رسانده است، خودرو ی مفهومی خودگردان شرکت فولکس واگن بوده که هنوز مراحل تولید انبوه خود را سپری نکرده است.

۴


+ محصول بعدی خودروی مفهومی جدید کمپانی هوندا تحت عنوان NeuV است. هوندا کمپانی خودروسازی ژاپنی و چند ملیتی است که از سال ۱۹۵۹، بزرگ ترین تولید کننده موتور سیکلت به شمار می رود.

۵


+ این مورد خودروی مفهومی خودگردان با قابلیت هوش مصنوعی بوده که ساخت کمپانی ژاپنی چند ملیتی تویوتا است.

۶


+ در این تصویر نمایی از داخل خودروی مفهومی خودگردان تویوتا را مشاهده خواهید کرد که در نمایشگاه بین المللی سی ئی اس ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده است.

۷


+ خبرنگاران رسانه های مختلف که در این نمایشگاه حضور داشته اند، در حال بازدید از خودروی مفهومی کمپانی بی ام و هستند. این خودرو در آینده ی نزدیک مراحل تولید خود را سپری خواهد کرد.

۸


+ در این تصویر نمای داخلی خودروی مفهومی کمپانی بی ام و را مشاهده می کنید.

۹


+ هلدینگ خودروسازی ایتالیایی فیات کرایسلر نیز با مینی ون مفهومی خود در این نمایشگاه حضور داشته است.

۱۰


Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا