گزارش تصویری از لحظه تحویل سال نو میلادی به روایت آیفون ۷

در اینجا تمام عکس‌های گرفته شده از جشن‌های مربوط به تحویل سال نو میلادی با آیفون ۷ آورده شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سال نو میلادی در ساعت ۰۰:۰۰ روز اول ژانویه ۲۰۱۷ تحویل شد و مردم در سراسر جهان  جشن‌های مرتبط با این سال را برگزار کردند. این جشن‌ها به واسطه فرهنگ‌های مختلف به صورت متفاوت برگزار شد و هر یک از کاربران به نوعی خوشحالی خود را با شرکت در جشن‌های مذکور نشان دادند.

در بسیاری از شهرهای جهان پس از تحویل سال نو میلادی مراسم آتش‌بازی برگزار شد، برخی شهرها با خواندن شمارش معکوس به لحظه تحویل سال رسیدند و مردم در هر نقطه از کره خاکی به نوعی این لحظه را برای خود جشن گرفتند.

کاربران در هر شهر یا کشوری که حضور داشتند، با گوشی هوشمند خود لحظه تحویل سال نو میلادی را ثبت کردند و تصاویر مربوط به آن را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

جشن‌های مرتبط با سال نو همواره برای علاقمندان به گوشی هوشمند سوژه مناسبی بود تا از آن عکسبرداری کنند و دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که مشتریان اپل و صاحبان گوشی هوشمند آیفون نیز چین کاری را انجام دهند.

شرکت اپل برای آنکه توانایی‌های آخرین مدل در سری گوشی‌های آیفون را نشان دهد همکاری‌هایی را با ۱۵ عکاس حرفه‌ای انجام داد و به هر یک از آنها یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus داد تا از لحظه تحویل سال و اتفاقات مربوط به آن عکاسی کنند.

این عکس‌ها در نقاط مختلف جهان تهیه شدند و از استرالیا گرفته تا ژاپن، از آسیا گرفته تا اروپا و آمریکای شمالی، عکاسان حرفه‌ای به کمک آخرین مدل از سری گوشی‌های آیفون لحظه تحویل سال نو میلادی را ثبت کردند.

اگرچه این کار اتفاق جدیدی به نظر نمی‌رسد، ولی اپل با اقدام مذکور سعی کرد نشان دهد قابلیت‌های دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند آیفون ۷ تا چه اندازه می‌تواند زیاد باشد. در اینجا تمام عکس‌های گرفته شده از جشن‌های مربوط به تحویل سال نو میلادی با آیفون ۷ آورده شده است.

iphone-7-1

iphone-7-2

iphone-7-3

iphone-7-4

iphone-7-5

iphone-7-6

iphone-7-7

iphone-7-8

iphone-7-9

iphone-7-10

iphone-7-11

iphone-7-12

iphone-7-13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا