فهرست بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در پایان سال ۲۰۱۶

این موارد بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی محسوب می‌شوند که در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی برای کاربران عرضه شدند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – صفحات تقویم ورق خورد و سال ۲۰۱۶ میلادی به پایان رسید تا شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های موبایلی هرآنچه در اختیار دارند را به نمایش بگذارند. طی یک سال گذشته انواع مختلف اپلیکیشن‌های موبایلی با کاربردهای مختلف روانه بازار شدند که هر کدام از آنها مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفتند.

به هر حال، در آخرین هفته از سال ۲۰۱۶ میلادی اپلیکیشن‌های کاربردی فراوانی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS روانه بازار شد و در این میان برخی از آنها کاربردی‌تر و بهتر بودند که در اینجا لیست آنها آورده شده است. به عبارت دقیق‌تر می‌توان گفت این موارد بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی محسوب می‌شوند که در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی برای کاربران عرضه شدند.

اپلیکیشن PicsArt Animated – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های مبتنی بر پسوند GIF درست کنید. این کار نه تنها با دوربین شما انجام می‌شود، بلکه حتی به شما امکان می‌دهد این انیمیشن‌های کوتاه را طراحی بکنید.

۱-picsart-animated

اپلیکیشن Exacto – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: ۲.۹۹ دلار

این ابزار موبایلی برای ویرایش تصاویر ساخته شده است و هر عکس را می‌تواند متناسب با سلیقه شما تغییر دهد. این اپلیکیشن‌های لایه‌های مختلف برای ویرایش تصاویر دارد و بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند.

۲-exacto

اپلیکیشن ForgeMeNot – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: ۲.۹۹ دلار

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که برای اپلیکیشن‌های مختلف چندین شناسه کاربری و رمز عبور را مورد استفاده قرار می‌دهید، با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید همه آنها را مدیریت کنید.

۳-forgemenot

اپلیکیشن Simplanum – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: رایگان

این ابزار موبایل برنامه‌ریزی‌های پیچیده را ساماندهی می‌کند و یک تقویم هوشمند، دفتر یادداشت، سیستم یادداشت‌برداری صوتی، حافظه پردازش ابری، سیستم امنیتی مبتنی بر اثر انگشت و … را در خود جا داده است.

۴-simplanum

اپلیکیشن The Happiness Planner – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: رایگان

اگر تفکرات زیادی دارید تا زندگی خود را سر و سامان دهید، این اپلیکیشن را استفاده کنید. با این ابزار موبایلی می‌توانید مسیر حرکت و هدف مورد نظر خود را به راحتی مشخص کنید و بازخوردهای مثبت از فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید را دریافت کنید.

۵-the-happiness-planner

اپلیکیشن Time – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: ۰.۹۹ دلار

این محصول یکی دیگر از ابزارهای موبایلی محسوب می‌شود که الگوریتم‌های هوش مصنوعی را در خود جا داده است. این اپلیکیشن به صورت خودکار اتفاقاتی که را باید در طول روز انجام دهید پیش‌بینی می‌کند و به شما ارایه می‌دهد.

۶-time

اپلیکیشن Capsule – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی به شما امکان می‌دهد داستان تصویری و ویدیویی خود را در مورد امکانی که دیدن کرده‌اید یا اتفاقاتی که برای شما رخ داده است ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید از آن برای مشاهده داستان‌های تصویری دیگر کاربارن استفاده کنید.

۷-cappsule

اپلیکیشن Music Edition – قابل بارگذاری روی سیستم عامل iOS – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی به صورت اختصاصی برای اجرای موسیقی مبتنی بر فضای پردازش ابری ارایه شده است.

۸-music-edition

اپلیکیشن PicsArt Animated – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های مورد نظر خود مبتنی بر فرمت GIF را به کمک دوربین یا با طراحی دستی بسازید.

۹-picsart-animated

اپلیکیشن Pigment – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی سرگرم‌کننده طرح‌های اولیه خام را در اختیار شما می‌گذارد و با هشت قلم مختلف به شما امکان می‌دهد آنها را رنگ‌آمیزی کنید.

۱۰-pigment

اپلیکیشن Skype Mingo – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی توسط گروه توسعه دهنده اسکایپ ساخته شده است و می‌تواند به عنوان یک مرکز کنترل کننده همه ارتباطات شما را مدیریت کند.

۱۱-skype-mingo

اپلیکیشن All-In-One Calculator – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

در این ابزار موبایلی تمام فرمول‌های ریاضی، هندسه، شیمی و … آورده شده است و به کمک آن می‌توانید واحدهای اندازه‌گیری مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

۱۲-all-in-one-calculator

اپلیکیشن Wallhaven – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی گالری جامعی از تصاویر پس‌زمینه را در اختیار شما می‌گذارد و آنها را با کیفیت HD یا ۴ هزار پیکسلی هم نمایش می‌دهد.

۱۳-wallhaven

اپلیکیشن Piczar – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی را می‌توان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های حاوی تصاویر پس‌زمینه دانست. این تصاویر به صورت روزانه به‌روز می‌شوند.

۱۴-piczar

اپلیکیشن Battery Aid 2 – قابل بارگذاری روی سیستم عامل اندروید – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی با قابلیت‌های کاهش مصرف باتری در گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد و می‌تواند توان باتری شما را به میزان قابل ملاحظه افزایش دهد.

۱۵-battery-aid-2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا